اجرای ۴۳۵ طرح و برنامه همزمان با دهه فجر در استان

سمیرم- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فرهنگیان و دانش آموزان همچون همیشه باید پیشتاز حرکت‌های خودجوش ملی و میهنی باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، محمد اعتدادی در جمع مدیران مدارس این شهرستان از اجرا و افتتاح ۴۳۵ طرح و برنامه در ایام الله دهه فجر در این استان خبر داد و اظهار کرد: این برنامه‌ها در مدارس استان اصفهان تدارک دیده شده و آماده اجرا هستند.

وی دانش آموزان و فرهنگیان را محور اصلی برنامه‌های آموزش و پرورش دانست و گفت: آموزش و پرورش تلاش می کند تا امسال به بهترین شکل ممکن شکوه و اقتدار نظام اسلامی را به نمایش بگذارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه در طول این سال‌ها از نظر کمّی اقدامات و دستاوردهای زیادی محقق شده است، افزود: جای اقدامات با کیفیت و روزآمد همچنان در بسیاری از بخش‌ها به ویژه مسایل فرهنگی، تربیتی و آموزشی احساس می‌شود.

وی دو طرح "گفتمان‌های دانش آموزی" و "زندگی به سبک روح الله" را از جمله برنامه‌های خوب این ایام عنوان کرد و گفت: طرح زندگی به سبک روح الله آینه زمان بوده و در واقع راه و منش خمینی کبیر را دنبال می‌کند.

اعتدادی با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: فرهنگیان و دانش آموزان همچون همیشه باید پیشتاز حرکت های خودجوش ملی و میهنی باشند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به همزمانی ایام الله دهه فجر  با دهه فاطمیه، در شیوه برگزاری مراسم‌ها حرمت و شأن این روزها باید حفظ شود.

به گزارش ایمنا شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

کد خبر 365979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.