مانور بزرگ تاکسیرانی اصفهان همزمان با سالروز بازگشت امام(ره)

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: مانور بزرگ این سازمان در روز دوازدهم بهمن‌ماه و همزمان با آغاز دهه فجر و سالروز بازگشت امام خمینی به میهن برگزار می‌شود.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: مانور بزرگ تاکسیرانی اصفهان با حضور بیش از یک هزار تاکسی از روبه روی گلستان شهدا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های این سازمان در ایام دهه فجر افزود: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان در این ایام، بسته حمایتی ویژه خود برای حدود ۷۵۰۰ راننده تاکسی دارای تاکسی‌متر را عرضه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح بسته حمایتی از رانندگان تاکسی با این ابعاد و کیفیت در تاریخ سازمان تاکسیرانی سراسر کشور بی‌سابقه است، افزود: در مرحله نخست بسته حمایتی که از اوایل بهمن‌ماه سال‌جاری آغاز می‌شود، بیش از ۱۴ هزار حلقه لاستیک و فیلتر هوا به صورت رایگان در اختیار رانندگان تاکسی قرار می‌گیرد و توزیع آن آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: بسته حمایتی به سال ۹۸ تسری پیدا خواهد کرد و در فاز بعدی معافیت‌هایی در پرداخت هزینه‌های مرتبط با صدور کارت شهری و پروانه بهره‌برداری به صورت کاملاً رایگان شامل حال رانندگان خواهد شد.

وی هدف از ارائه بسته حمایتی را کمک به معیشت رانندگان تاکسی و ایجاد شرایط زیست محیطی بهتر عنوان کرد و گفت: امیدواریم این طرح در فازهای مختلف ادامه داشته باشد تا شاهد بهره‌مندی و استفاده هر چه بیشتر رانندگان باشیم.

منوچهری ادامه داد: یکی از مباحث جدی این سازمان، مسائل آموزشی، فرهنگی و اجتماعی رانندگان است، از این رو مجله‌ای در اختیار رانندگان قرار گرفته که در آن موضوع مهم نوع رفتار و برخورد آنها، وضعیت ظاهری خودرو و راننده با زبانی ساده آموزش داده می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه از ابتدای بهمن ماه سال‌جاری توزیع این مجله آموزشی آغاز شده است، تصریح کرد: این مجله سعی در ارتقاء مسائل فرهنگی دارد، همچنین مراکزی مثل فروشندگان قطعات خودرو و فروشندگان مواد غذایی که خدمات خود را برای رانندگان تاکسی با کارت شهری همراه با تخفیف‌های ویژه ارائه میکنند، در این مجله معرفی و درباره نحوه بهره‌مندی رانندگان از این خدمات اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 366141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.