اجرای طرح زوج و فرد جدی‌تر شود

رییس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پلیس راهور و معاونت حمل و نقل و ترافیک به طرح زوج و فرد ورود جدی‌تری کنند به صورتی که یا این طرح را از لحاظ دامنه وسیع‌تر کرده و یا همان طرح قبلی را به درستی اجرا کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کورش محمدی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در شصت و پنجمین نشست علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: از پلیس راهور و معاونت حمل و نقل و ترافیک درخواست می‌کنم با توجه به حجم بالای آلودگی هوا که باعث تعطیلی امروز مدارس اصفھان شد، به طرح زوج و فرد ورود جدی‌تری کنند به صورتی که یا این طرح را از لحاظ دامنه وسیع‌تر کرده یا همان طرح قبلی را به درستی اجرا کنند.

وی افزود: از معاونت حمل و نقل و ترافیک شھرداری تقاضا می‌کنم داده‌های ثبت شده خود را درخصوص آلاینده ھای زیست محیطی در اختیار پژوهشگران این عرصه قرار دهد زیرا اطلاعات موجود به صورت فایل‌ھای تصویری بوده و برای پژوھشگران قابل استفاده نیست.

رییس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: امیدوارم معاونت امور مالی شهرداری اصفهان تلاش کند حقوق کارگران شهرداری تا قبل از آغاز سال جدید پرداخت شود تا شب عید امسال شاھد ھیچ کارگری دارای حقوق معوقه نباشیم.

کد خبر 365819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.