افزایش ۴ درجه‌ای دما/ سامانه بارشی فعال می‌شود

کارشناس پیش‌بینی وضعیت هوای استان اصفهان گفت: سامانه بارشی از اواسط امروز فعالیت خود را از سمت مناطق غربی استان آغاز خواهد کرد.

رضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار جوی از اواسط امروز تا روز سه شنبه بر روی آسمان استان خواهد بود که بر این اساس در اکثر مناطق آسمان کمی ابری، گاهی وزش باد و به تدریج افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی از بعدازظهر امروز فعالیت خود را از مناطق غربی استان آغاز خواهد کرد افزود: در روزهای دوشنبه و سه شنبه در مناطق غربی و جنوبی استان بارش برف، رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و توفان لحظه‌ای برای اکثر مناطق استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی وضعیت هوای استان اصفهان گفت: در مناطق مرکزی و پر جمعیت استان شرایط افزایش میزان غلظت آلاینده‌ها تا اواسط امروز ادامه خواهد داشت.

 کریمیان در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده گفت: میانگین دمای هوا دو تا چهار درجه سانتی گراد افزایش می‌یابد که بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرمترین ساعات به ۱۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و در سردترین ساعات به دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی، منطقه فرودگاه با دمای سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و چوپانان با دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 365782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.