دهقان انتخاب ما برای حضور در کادر فنی بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: انتخاب کادر فنی حق سرمربی است و در حال حاضر کادر فنی ذوب آهن با هماهنگی کامل بر مسیر رشد تیم تمرکز دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از باشگاه ذوب آهن، علیرضا منصوریان در ارتباط با این مسئله که گویا مهدی رجب‌زاده انتظار داشته است در کادر فنی ذوب آهن باشد، اظهار کرد: من برای کادر فنی خرمگاه را مدنظر داشتم ضمن اینکه علاقه‌مند بودم از مربی که بر رده‌های پایه اشراف کامل دارد به جمع ما اضافه شود و بر همین اساس  علی‌اکبر دهقان را به جمع مربیان اضافه کردیم؛  مربی بدنساز و مربی دروازه بان‌های برزیلی و آنالیزورها هم به ما کم می‌کنند که کادر فنی کاملی را داشته باشیم.

وی ادامه داد: من علاقه‌مند بودم که رجب‌زاده در سِمت سرمربیگری تیم امید حضور پیدا کند و همزمان ما هفته‌ای یک جلسه با یکدیگر کیفیت بازیکنان این سن بسیار مهم را بررسی کنیم که رجب‌زاده به هر دلیلی که محترم است، قبول نکرد. حتی جلسه‌ای هم با تأکید مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در این ارتباط برگزار شد و او از کادر فنی خواست تا از ظرفیت رجب‌زاده در کادر فنی استفاده شود که پس از جلسه‌ای که با رجب‌زاده داشتیم به این جمع‌بندی رسیدیم که حضور و همراهی وی در رأس تیم امید می‌تواند کمک‌های زیادی به ما کند که رجب‌زاده نپذیرفت.  

منصوریان تصریح کرد: ناگفته نماند باشگاه ذوب اهن، باشگاهی است که نیم قرن سابقه دارد و بزرگانی در تاریخ این باشگاه هستند که همگی جزو درخشان‌ترین بازیکنان دوره خود بوده‌اند؛  البته ظرفیت کادر فنی محدود است و ما تنها می‌توانیم تعامل و همفکری دائم با این آن‌ها را داشته باشیم؛ لازم می‌دانم تشکر ویژه داشته باشم از همه بزرگان تاریخ ذوب آهن که از روز حضور من در این تیم بدون هیچ چشم‌داشتی نکات ارزشمندی را به من و همکارانم انتقال داده‌اند و امیدوارم بانتایج خوب نیم‌فصل دوم این همگرایی بیشتر شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: اکنون همراهی ما با رده‌های پایه بسیار با اهمیت است؛  از مسئولین تیم‌های پایه خواسته‌ایم سیستم و مدل کار تیم‌های رده پایه مشابه تیم بزرگسالان باشد، ضمن اینکه هر هفته یک روز اعضای کادر فنی یک رده با ما در تمرین تیم برگسالان حضور خواهند داشت.

کد خبر 365411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.