جای خالی بازیکن در تیم بسکتبال ذوب آهن!

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: وضعیت پیچیده تیم ذوب‌آهن و نامشخص مابقی رقبا در جذب بازیکنان جدید، هدف ما را در آینده لیگ سخت کرده است.

فرزاد کوهیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شرایط تیم هفته به هفته بهتر می‌شود، ولی به دلیل تاخیر در آغاز تمرینات نتوانستیم تمام بازیکنانی را که برای برخی پست‌ها مد نظر داشتیم، جذب کنیم. این قبیل مشکلات باعث شده در برخی بازی‌ها دچار نوساناتی شویم و بین بازیکنان اصلی و دیگر بازیکنان شاهد ایجاد فاصله هستیم.

وی افزود: تمرین را با بازیکنانی که در اختیار تیم هستند انجام می‌دهیم و برای رسیدن به شرایط مطلوب‌تر کنارشان خواهیم بود. تمام تلاشمان را برای رسیدن به سطحی که مد نظر داریم، خواهیم کرد. روند خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم ولی شاید توقعات ما از تیم بیشتر از این‌ها باشد.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن خاطر نشان کرد: این هفته در سالن ملت میزبان تیم متمول و پر هزینه شهرداری گرگان هستیم. این تیم توانسته با بازی‌های خوب، خود را در جمع مدعیان قرار دهد به همین دلیل بازی سختی را پیش رو خواهیم داشت.

کوهیان با بیان اینکه تیم شهرداری گرگان را آنالیز کرده‌ایم، ادامه داد: تا جایی که اطلاع دارم طی هفته‌های اخیر بازیکنان جدیدی را جذب کرده‌اند و با ترکیبی متفاوت در مقابل ما صف آرایی خواهند کرد.

وی در رابطه با جذب بازیکن تصریح کرد: در تیم جای خالی بازیکن حس می‌شود ولی متاسفانه باشگاه هزینه مازادی برای ما در نظر نگرفته تا به فکر جذب بازیکن باشیم، بنابراین حرکت ما با همان بازیکنان ابتدای لیگ خواهد بود.

 سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن در مورد هدف گذاری تیم بسکتبال ذوب آهن در ادامه لیگ تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود حتی بیان اهداف تیم برای لیگ نیز بسیار دشوار است از طرفی شاهد وضعیت پیچیده‌ای در تیم خود و وضعیت نامشخص تیم‌ها در جذب بازیکنان جدید هستیم، اما تمام تلاشمان را برای حفظ شان باشگاه ذوب آهن انجام خواهیم داد.

کد خبر 363351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.