درخشش اصفهان در سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر

پنج نمایش از اصفهان به سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  "سر میز شام" به کارگردانی محمدجواد صرامی، "استرالیا" به کارگردانی پیمان کریمی، "افرا" به کارگردانی احسان جانمی، نمایش "دام" به کارگردانی اسماعیل موحدی و نمایش رادیویی "شبانه" کاری از مهدی شهداد از  جمله پنج تئاتری است که از اصفهان در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور خواهند داشت.

محمد جواد صرامی، کارگردان تئاتر سر میز شام در این رابطه به خبرنگار ایمنا گفت: امسال سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر برگزار می‌شود و با توجه به سیاست گذاری امسال این جشنواره بنا بر دیده شدن آثار با کیفیت گذاشته است.

با بیان اینکه از میان ۱۴ اثر منتخب شهرستان‌ها بسیار خوب می‌درخشند، ادامه داد: به نظر من امسال، سال درخشش تئاتر اصفهان در جشنواره فجر است و این نشان از دیده شدن آثار می‌دهد.

بیشتر بخوانید در:

"نمایش استرالیا" در جشنواره تئاتر فجر

‍ راهیابی نمایش "افرا" به سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

وی با اشاره به جشنواره فجر گفت: جشنواره فجر تنها جشنواره درست حساب شده و بین المللی است که در کشور برگزار می‌شود و برای هر هنرمندی در عرصه تئاتر بهترین اتفاق حضور در این جشنواره است. جشنواره فجر برای گروه‌های تئاتر یک میعادگاه ارزشمند است و تمام جشنواره‌های تئاتر که برگزار می‌شود یک طرف و جشنواره بین المللی تئاتر فجر یک طرف قرار می‌گیرد.

صرامی با بیان اینکه آثار ارزشمندی از اصفهان به این جشنواره راه یافته است، اضافه کرد: نمایش سر میز شام در مرداد ماه سال ۹۷ به روی صحنه رفت و می‌توان گفت تفاوت اصلی آن با دیگر آثار پذیرفته شده این است که ما به طور مستقل و بدون حمایت ارگان‌های دیگر حدود سه سال است که فعالیت می‌کنیم.

کد خبر 363259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.