دعوت شهرداری از سرمایه‌گذاران برای تکمیل ساخت مرکز همایش‌های بین‌المللی

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از پیشرفت ۶۸.۲ درصدی پروژه مرکز همایش‌ها خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این پروژه تا دو سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: پروژه مرکز همایش‌ها، پروژه‌ای استانی یا کشوری نیست بلکه پروژه‌ای در سطح جهانی است. شرایط به وجود آمده، شهرداری اصفهان را برای تکمیل این پروژه با مشکلاتی از جمله افزایش قیمت‌ها و ممنوعیت در خرید اجناس خارجی مواجه کرده است؛ اما شهردای اصفهان قصد دارد این پروژه بزرگ که می‌تواند برندی برای شهر اصفهان باشد را تا دو سال آینده تکمیل کند.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: پروژه مرکز همایش‌ها دو بخش دارد؛ یک بخش شامل سالن اصلی، فضاهای ارتباطی، سالن چند منظوره، سینماها، دفاتر اداری، پارکینگ‌ها، آشپزخانه، ویلاها، موتورخانه و تمام تأسیساتی که لازمه برگزاری همایش‌های بین‌المللی است و بخش دوم خروجی هتل و مرکز تجاری است که به نوعی تکمیل کننده این پروژه عظیم می‌شود.

وی با بیان اینکه ساخت مرکز همایش‌ها که متولی آن شهرداری اصفهان است تا کنون ۶۸.۲ درصد پیشرفت داشته است، گفت: شهرداری اصفهان برنامه ریزی کرده طی دو سال آینده این مرکز همایش ها به بهره برداری برسد.

مظفر تاکید کرد: شهرداری اصفهان از سرمایه گذاران برای ساخت هتل و مراکز تجاری مرکز همایش‌ها که به نوعی تکمیل کننده این پروژه است، دعوت به همکاری و مشارکت می‌کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پروژه‌های مختلف عمرانی در محلات و مناطق شهر اصفهان در حال ساخت و اجرایی شدن است، اظهار کرد: اگر چه یکی از سیاست های مدیریت شهری اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بوده است، با این وجود بیش از ۲۲۷ پروژه دیگر در سطح شهر اصفهان در حال اجرا است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان تصریح کرد:  هر چند در حال حاضر با مسئله تحریم‌ها، افزایش نرخ مصالح ساختمانی و رکود اقتصادی مواجه هستیم، اما تلاش ما در راستای تکمیل طرح‌های نیمه تمام است، البته برخی تأکید بر تکمیل پروژه های نیمه تمام را امری ساده تلقی می‌کنند در حالی که اگر بدهی پیمانکاران پرداخت نمی‌شد، چرخ طرح‌های عمرانی شهر به حرکت در نمی‌آمد.

کد خبر 363004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.