ساعت آرامش‌بخش!

بهترین ساعت هوشمند جهان از ویژگی‌های منحصر به فردی مانند بهره‌مندی از یک پردازنده کم‌مصرف برخوردار است و آرامش خاطر کاربران را در شرایط استرس زا فراهم می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بهترین ساعت هوشمند جهان با نام "Galaxy Watch"، محصول شرکت کره‌ای سامسونگ است و از مهمترین ویژگی‌های آن می‌توان به برخورداری از سیستم عامل " Tizen OS"، قابلیت سازگاری با گوشی‌های اندروید و آی او اس، پردازشگر " Dual-core ۱.۱۵GHz"، اتصال به وای فای و بلوتوث اشاره کرد.

این ساعت دارای طراحی گرد بوده و فریم دور آن چرخان است، به گونه‌ای که جابه‌جایی در محیط کاربری را برای افراد امکان‌پذیر می‌کند. Galaxy Watch که در دو نسخه ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری عرضه شده است، از یک نمایشگر ۱.۲ و ۱.۳  AMOLED بهره گرفته و مجهز به یک پردازنده کم‌مصرف است که  شارژ آن برای مدت چند روز دوام می‌آورد.

این ساعت هوشمند به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود و سطح استرس افراد را نیز ارزیابی کرده، به صورتی که در شرایط استرس‌زا به کاربران پیشنهاد می‌کند چند نفس عمیق کشیده و آرامش خود را بازیابند. Galaxy Watch خواب کاربران را نیز تحت‌نظر گرفته و مجهز به شتاب‌سنج و فشار سنج است.

همچنین نسخه ۴۶ متری این ساعت مجهز به نمایشگر ۱.۳ اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ و سیستم‌عامل Tizen OS ۴.۰ بوده و از قابلیت‌های ۳G و LTE، وای‌فای، NFC و A-GPS پشتیبانی می‌کند. تمامی این ویژگی‌ها Galaxy Watch را به بهترین ساعت هوشمند جهان تبدیل کرده است.

کد خبر 362870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.