زن اصفهانی از دنیای مردگان بازگشت/ مرگ سارق سیم برق حین سرقت

زنده شدن زنی مسن در هنگام انتقال به غسالخانه در زواره اردستان اصفهان، افزایش تعداد افراد فوت شده در تصادف دانشگاه علوم تحقیقات تهران به ۹ نفر و غرق شدن جوان ۱۷ ساله در استخر از مهم ترین اخبار حوادث ایران طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش ایمنا، مسئول غسالخانه زواره از زنده شدن خانم مسن حین انتقال به غسالخانه خبر داد.

از قدیم گفته‌اند عمر آدم که به دنیا باشد در بدترین شرایط هم زنده خواهد ماند و زمانی هم که اجل فرا برسد، مرگ کوچک و بزرگ و شب و روز نمی‌شناسد.

این حکایت اتفاق عجیبی است که بیشتر در داستان‌ها شنیده‌ایم، حکایت پیرزنی در یکی از روستاهای کوچک اصفهان که صبح امروز همه تصور کردند اجلش فرارسیده اما عمرش به دنیا بود.

شم گلی امروز اظهار کرد: بامداد روز سه‌شنبه ۴ دی ماه از یکی از روستاهای دهستان سفلا زواره تماسی مبنی بر فوت یک خانم مسن داشتیم.

مسئول غسالخانه زواره عنوان کرد: پس از اعزام آمبولانس معراج از غسالخه به روستای «گلشکنان» و حمل جسد به سمت زواره به همراه فرزندانشان به سمت زواره حرکت کردیم.

وی افزود: به فاصله ۲ کیلومتر زواره با صدای آه و ناله شخصی که به‌عنوان جسد در آمبولانس بود مواجه شدیم و بعد از توقف آمبولانس شاهد به هوش آمدن خانم مسن بودیم.

گلی خاطرنشان کرد: پس از اقدامات اولیه علایم حیاتی شخص بازگشت و در حال حاضر شرایط مساعدی دارد.

گلشکنان روستایی از توابع بخش زواره شهرستان اردستان است؛ این روستا در دهستان سفلی قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۶۵ نفر (۳۴خانوار) بوده‌ است.

۹ کشته در تصادف اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات در تهران

رییس اورژانس تهران از افزایش تعداد کشته شدگان حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات به ۹ نفر خبر داد.

 صابریان در این باره گفت: یکی دیگر از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات تهران که در بیمارستان رسول اکرم بستری بود جان خود را از دست داد.

گفتنی است، حوالی ساعت ١٢ امروز واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل دانشجویان در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران واقع در بلوار سیمون بولیوار به سازمان اورژانس اعلام شد که در پی آن یک بالگرد اورژانس، ۱۵ دستگاه آمبولانس ، دو دستگاه اتوبوس، دو دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند که پس از اقدامات اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

هفت نفر از دانشجویان در محل حادثه جان باخته‌اند و دو نفر از آنها نیز در بیمارستان جان خود را از دست دادهاند، ۲۱ سرنشین دیگر این اتوبوس در بیمارستان بستری هستند. هنوز علت این حادثه مشخص نشده است، اما دو نفر در خصوص این تصادف بازداشت شده‌اند.

غرق شدن جوان ۱۷ ساله اصفهانی در استخر شنا

سرهنگ حسن یاردوستی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: شب گذشته طی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن جوانی ۱۷ ساله در استخر شنا، بلافاصله ماموران گشت کلانتری به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: متاسفانه در این حادثه جوان ۱۷ ساله که برای شنا کردن به استخر رفته بود غرق و تلاش ماموران اورژانس برای احیای او فایده ای نداشت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این حادثه متوفی به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا با فرو رفتن در منطقه عمیق آب غرق شد به شهروندان توصیه کرد: هیچ گاه بدون داشتن مهارت قبلی در استخرهای غیر مجاز و استخرهایی که غریق نجات ندارند، اقدام به شنا نکنید تا شاهد وقوع چنین حوادث ناگواری نباشیم.

سارق کابل‌های برق حین دزدی جان باخت!

بفرمانده انتظامی زهک گفت: سارق حرفه ای هنگام بریدن کابل های برق در این شهرستان دچار برق گرفتگی شد و جان باخت.

سرهنگ آیت الله قره گوزلو اظهار کرد: روز گذشته یک فقره مرگ مشکوک در روستای علی آباد به مرکز ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیم های انتظامی و نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد مردی ۳۲ ساله هنگام بریدن کابل های برق، دچار برق گرفتگی شده و در محل جان باخته است.

فرمانده انتظامی زهک با اشاره به کشف ادوات سرقت نظیر قیچی آهن بر و دستکش از محل کشف جسد گفت: با هماهنگی مقام قضایی جسد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و پرونده قضایی تشکیل شد.

کد خبر 362615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.