انتقاد نماینده شهرضا از برخی مسئولان ادارات

شهرضا – نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: کم‌کاری برخی مسئولان و پاسخگو نبودن آن‌ها به مردم مشکلاتی را ایجاد کرده است، اما چون می‌دانند نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتخب مردم هستند، تلاش می‌کنند تقصیرها را بر گردن نمایندگان بیندازند.

سمیه محمودی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، اظهار کرد: متأسفانه مسئولان اجرایی هر اتفاقی که در هرکجا می‌افتد، بلافاصله مجلس را مقصر می‌دانند، این قضیه در شهرستان و کل کشور صادق است.

وی ادامه داد: کم‌کاری برخی مسئولان و پاسخگو نبودن آن‌ها به مردم مشکلاتی را ایجاد کرده است، اما چون می‌دانند نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتخب مردم هستند و مردم از آن‌ها انتظار دارند، تلاش می‌کنند تقصیرها را بر گردن نمایندگان بیندازند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به طور مثال وقتی در شهرضا سایت زباله نداریم و معلوم نیست زباله‌ها چه می‌شود و مشکلات بهداشتی برای مردم ایجاد می‌شود، وقتی آرامستان مناسب وجود ندارد، وقتی طرح جامع ترافیکی وجود ندارد، زمانی‌که انبوهی از نخاله‌های ساختمانی در اطراف شهر رها می‌شود و مردم محلات بسیاری از نامناسب بودن آسفالت معابر شکایت می‌کنند، نماینده مجلس مقصر نیست.

محمودی خاطرنشان کرد: در شهرستان شهرضا اداره اوقاف و امور خیریه با شهرداری مشکلاتی دارند که خودشان باید رفع کنند، مشکلات حوزه حمل و نقل شهرستان را هم باید مسئولان برطرف کنند.

وی تأکید کرد: از معاون وزارت راه و شهرسازی دعوت کردیم تا به شهرستان بیاید، وی پذیرفت و قول داد که برای تملک کارخانه نوین اقدام می‌کند، اما بعد از آن در شهرستان دیگر هیچ جلسه‌ای در این خصوص برگزار نشد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برخی از مسئولان شهرستان حضور مسئولان ارشد کشوری در شهرضا را بیهوده می‌دانند و همکاری نمی‌کنند، متأسفانه روزمرگی بر ادارات شهرستان حاکم شده است.

محمودی با بیان اینکه نماینده مجلس نباید جای خالی برخی از مسئولان را پر کند، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات با همکاری رؤسای ادارات و مسئولان شهرستان قابل رفع است.

وی اضافه کرد: با تمام توان برای اجرای پروژه شش بانده کردن مسیر شهرضا به اصفهان و شهرضا به مبارکه تلاش کرده‌ایم، در حالی که وظیفه نماینده این کارها نیست، نماینده مردم باید در مجلس باشد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: وقتی که برای رسیدگی به امور شهرستان اقدام نکنیم، آسیب اصلی متوجه مردم می‌شود.

محمودی با بیان اینکه اگر مردم ناراضی هستند، مسئولان شهرستان باید بیشتر تلاش کنند، گفت: وقتی کمیته مرمت بازار شهرضا تشکیل نمی‌شود، اگر حادثه‌ای رخ داد، ممکن است سوانح حادثه پلاسکو در اینجا هم تکرار شود و از سوی دیگر یک اثر تاریخی ارزشمند از بین برود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ضعف نیروهای اجرایی در شهرستان باعث شده مردم به نماینده پناه بیاورند، اظهار کرد: هرکس پستی را اشغال کرده در برابر خدا و مردم مسئول است، نباید همه را سیاسی کنیم، اگر تلاش و اتحاد وجود داشته باشد مشکلات به راحتی رفع می‌شود.

کد خبر 362554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.