‍ راهیابی نمایش "افرا" به سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

نمایش "افرا" از سوی گروه انتخاب برگزیدگان جشنواره‌های استانی در بین ۱۴ نمایش برگزیده قرار گرفت.

احسان جانمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه نظر مثبتی به جشنواره‌های تئاتر دارد، اظهار کرد: تئاتر افرا منتخب جشنواره استانی شد و به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه پیدا کرد.

کارگردان تئاتر افرا ادامه داد: به دلیل اینکه حمایت های دولتی از تئاتر طرد شده و تئاتر تنها مانده است، شاید تنها راه حل برای برون رفت از این جریان جشنواره باشد.

وی با بیان اینکه جشنواره فجر تاثیرات مثبتی بر فضای تئاتر دارد، ادامه داد: سعی می کنیم تئاتر افرا را با کیفیت بهتری در عرصه بین المللی اجرا کنیم.

به گزارش ایمنا، گروه انتخاب متشکل از سهراب سلیمی، افشین خورشید باختری و محسن علیخانی پس از تماشای اکثر آثار به صورت زنده و بازبینی برخی آثار به صورت فایل تصویری ۶۳ نمایش برگزیده از سی و چهار جشنواره تئاتر استانی، ۱۴ اثر را برای حضور در این جشنواره برگزیدند. در این میان نمایش "افرا" به کارگردانی احسان جانمی با حمایت تالار هنر و اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از اصفهان برگزیده شد.

گفتنی است؛ سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با دبیری نادر برهانی مرند از ۲۲ بهمن تا چهارم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 362541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.