این هدفون تمام صداهای مزاحم را حذف می‌کند

هدفون نویزگیر سونی، یکی از پرطرفدارترین گجت‌هایی است که این روزها طرفداران بسیاری دارد و از ویژگی‌های منحصر به فردی نظیر بهبود عملیات شارژ برخوردار است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در سال ۲۰۱۸ میلادی ابداعات زیادی در دنیای تکنولوژی اتفاق افتاد و خریداران با طیف وسیعی از فناوری‌های روز دنیا شامل انواع گجت‌ها، تلفن‌های هوشمند، تلویزیون، تبلت، دوربین‌های حرفه‌ای، گجت‌های تناسب اندام، ساعت‌های هوشمند و ... رو به رو بودند. اما در هر گروه تنها یک محصول به دلیل برخورداری از ویژگی‌های منحصر به فرد، لقب بهترین‌های سال ۲۰۱۸ را از آن خود کرده است. حال با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال میلادی قرار داریم، مشخصات بهترین هدفون جهان را از نگاه کارشناسان با یکدیگر مرور می‌کنیم:

هدفون  " WH-۱۰۰۰XM۳" محصول شرکت سونی است که به دلیل حذف صداهای مزاحم به عنوان بهترین هدفون جهان شناخته شده است. این هدفون به پردازنده‌ جدیدی با نام QN۱ مجهز شده است که چهار برابر عملکرد بهتری نسبت به نمونه‌های قبلی خود داشته و فرآیند  noise-cancelling را بر عهده دارد.

همچنین از دیگر ویژگی‌های مثبت بهترین هدفون جهان می‌توان به نبودن فاصله‌ زیاد بین بازوی هدفون و سر کاربران و  همچنین طیف بی سیم حدود ۳۰ متر  اشاره کرد. طول کابل  WH-۱۰۰۰XM۳ حدود چهار فوت بوده و مجهز به درگاه UCB-C است که عملیات شارژ هدفون را بهینه کرده است، به گونه‌ای که کاربران پس از ۱۰ دقیقه شارژ، می‌توانند برای مدت پنج ساعت از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرند.

جالب است بدانید که کاربران با قرار دادن کامل دست‌ خود بر روی گوشی هدفون، می‌توانند میکروفن دستگاه را  فعال کرده و صدای محیط اطراف را نیز بشنوند. میزان حساسیت این هدفون ۱۰۴.۵ دسی بل بوده و عمر باتری آن حدود ۳۰ ساعت است. تمام این ویژگی ها کافی است تا WH-۱۰۰۰XM۳ را به بهترین هدفون سال ۲۰۱۸ تبدیل کند.

کد خبر 362386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.