برنامه‌های گردشگری به تفکیک مناطق  و سازمان‌ها ارائه شود

رییس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری اصفهان برنامه‌های حوزه گردشگری در سال ۹۸ را به تفکیک مناطق و سازمان‌ها ارائه دهد.

به گزارش ایمنا، نصیر ملت پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در بخش تذکرات شصتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه افزایش سقف بودجه ۹۸ در مدیریت شهری مورد بررسی قرار گیرد، اظهار کرد: در حال حاضر با حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه ناتمام در شهر اصفهان روبه‌رو هستیم که سه هزار میلیارد تومان از این پرژوه‌ها در مناطق شهرداری وجود دارد.

وی با بیان اینکه برای  به اتمام رساندن پروژه‌های ناتمام با توجه به شرایط اقتصادی موجود و گران شدن تملک اراضی مورد نیاز پروژه‌ها و هزینه بالای خواب پروژه‌های بزرگ نیازمند اعتبار و بودجه زیادی هستیم، افزود: از این رو پیشنهاد می‌شود که سقف بودجه سال ۹۸ شهرداری اصفهان پنج هزار میلیارد تومان تعیین شود.

رییس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: ضروری است که شهرداری با احیای ظرفیت‌های مناطق، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و روش‌های دیگر برای تحقق درآمد گردشگری تلاش کند.

وی با بیان اینکه در مرداد ماه سال جاری طرح الزام تدوین برنامه عملیاتی سالیانه گردشگری شهر اصفهان تدوین شد، افزود: برای این امر سند جامع گردشگری ۱۴۰۴ شهر اصفهان به عنوان سند بالادستی موجود است و ضروری است که شهرداری در این زمینه ورود کند و در بودجه سال آینده برنامه‌های گردشگری  را به تفکیک مناطق  و سارمان‌ها ارائه دهد.

ملت افزود: بازتعریف جاذبه‌ها، شناسایی و احیای مسیرهای گردشگری، زیباسازی فضاها، بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل شهری، ارتقای کیفیت تبلیغات و گردشگری باید در بودجه سال آینده برای گردشگری در شهر اصفهان مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 362343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.