بازنگری در انتخاب پیمانکاران خدمات شهری اصفهان ضروری است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ضروری است در این دوره مدیریت شهری اصفهان بازنگری در روند انتخاب شرکت‌های پیمانکار خدمات شهری انجام شود.

پور محمد شریعتی‌نیا پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نطق پیش از دستور خود در شصتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه شب یلدا به عنوان بلندترین و طولانی‌ترین شب سال است که انتساب جشن آن به نیاکان ما ایرانیان باعث افتخار و غرور است، اظهار کرد: امسال در این شب شهرداری اصفهان با اقدامی خلاقانه و قابل تقدیر جشن‌های مختلفی را برگزار کرد که از مهم‌ترین آنها برگزاری "برنامه شب زنده‌داران یلدا" بود که منجر به ایجاد شب به یادماندنی در اصفهان شد.

وی افزود: این اقدام خداپسندانه مایه مباهات تصمیم سازان، تصمیم گیران و مدیران اجرایی شهر و شهرداری اصفهان شد که قابل تقدیر و تشکر است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه زیبایی، تمیزی، بهداشت و نظافت شهرمان حاصل کار پاکبانان شهر اصفهان است، افزود: به طور حتم شهروندان نیز قدردان زحمات این شب زنده داران هستند اما آنها همچنین خواستار توجه بیشتر شهروندان نسبت به نظافت شهر هستند.

وی با بیان اینکه ضروری است در این دوره مدیریت شهری اصفهان بازنگری در روند انتخاب شرکت‌های پیمانکار خدمات شهری انجام شود، افزود: شرکت‌های خدماتی و پیمانکاری که در تامین نیرو در مناقصات و مزایده ها شرکت می‌کنند باید از نظر مالی در کمیسیون‌ها بررسی صلاحیت شوند تا کارگران با مشکل دریافت حقوق مواجه نشوند.

کد خبر 362335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.