بهترین تبلت جهان را بشناسید

بهترین تبلت جهان دارای ویژگی های منحصر به فرد نظیر برخورداری از صفحه نمایش لمسی خازنی با ۱۶ میلیون رنگ، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی و ...است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در سال ۲۰۱۸ میلادی گجت‌های بسیاری پیش روی علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی قرار گرفت که هر کدام از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار بودند. تکنولوژی‌های معرفی شده هریک به موضوع خاصی شامل بهترین گوشی‌های هوشمند، بهترین تبلت‌ها، بهترین لپ تاب‌ها، بهترین تلویزیون‌ها، بهترین گجت‌های تناسب اندام و ...اختصاص داشت. حال با توجه به اینکه روزهای پایانی سال ۲۰۱۸ میلادی را می گذرانیم به معرفی بهترین تبلت جهان از نگاه کارشناسان دنیای فناوری می‌پردازیم:

بهترین تبلت جهان با نام "iPad Pro ۱۱" حدود ۴۶۸ گرم وزن داشته و از یک نمایشگر ۱۱ اینچی برخوردار است. جالب است بدانید که ابعاد این تبلت ۵.۹* ۱۷۸.۵* ۲۴۷.۶ ملی متر بوده و دارای وضوح ۱۶۶۸* ۲۳۸۸ پیکسل است.  از دیگر ویژگی‌های iPad Pro ۱۱ می‌توان به فن آوری محافظ Scratch-resistant glass, oleophobic coating و صفحه نمایش لمسی خازنی با ۱۶ میلیون رنگ اشاره کرد.

همچنین پردازشگر بهترین تبلت جهان از نوع A۱۲X Bionic بوده، باتری آن ۷.۸۱۲ میلی آمپر و کیفیت دوربین‌های عقبی و جلویی آن به ترتیب ۱۲ و ۷ مگاپیکسل است.

این تبلت در رنگ‌های نقرهای و خاکستری موجود است. یو اس بی آن از نوع کانکتور دوطرفه، کانکتور مغناطیسی و مجهز به حسگرهای Face ID، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی و فشارسنج است. دیگر امکانات این محصول شامل قابلیت تشخیص چهره، تصویربرداری HDR و پانوراما بوده و از اسپیکرهای استریو (۴ speakers) برخوردار است.

تبلت iPad Pro ۱۱ مجهز به رادیو و هدفون جک نیست. با این وجود یک تبلت منحصر به فرد شناخته می شود و چنانچه کاربران با هزینه بهترین تبلت جهان مشکلی نداشته باشند، انتخابی مناسب و بی‌نظیر برای آن‌ها محسوب می‌شود.

کد خبر 362162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.