عملیات اجرایی احداث مدرسه باب الحوائج نوش آباد آغاز شد

کاشان- آیین آغاز عملیات اجرایی احداث مدرسه باب الحوائج نوش آباد با حضور وزیر آموزش و پرورش در مدرسه شهید روحی این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، ابوالفضل گرامی، مدیر عامل هیئت امنای مدرسه باب الحوائج نوش آباد، در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی احداث مدرسه باب الحوائج نوش  آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آنجا که آموزش و تحصیل از زیربناهای پیشرفت و رشد جامعه و کمبود امکانات و زیرساخت های آموزشی در شهر نوش آباد یکی از مشکلات دیرینه این شهر است صندوق قرض الحسنه باب الحوائج نوش آباد از محل درآمد صندوق در سال های گذشته و درآمد سال های آینده اقدام به ساخت یک باب مدرسه کرده است.

وی افزود: این مدرسه شش کلاسه پسرانه با مساحت ۲۱۰۰ متر مربع از محل درآمدهای قبلی و آینده این صندوق در مدت چهار تا پنج سال احداث می شود.

گرامی با بیان اینکه این مدرسه به صورت هیئت امنایی اداره خواهد شد تا در راستای ایجاد درآمد پایدار و هزینه های جاری آن از محل صندوق جبران شود و در آینده مشکلات مالی نداشته باشد

وی افزود: هزینه ساخت و ساز این مدرسه دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تخمین زده شده که در حال حاضر ۷۰۰ میلیون تومان آن برای احداث مدرسه تا مرحله سفت کاری تا شهریورماه ۹۸ آماده خواهد شد.

مدیر عامل هیئت امنای مدرسه باب الحوائج نوش آباد خاطرنشان کرد: کل هزینه مدرسه از محل سپرده گذاری سپرده گذاران این صندوق تامین می شود.

وی افزود: پیشنهاد خرید زمین بزرگتر نیز برای مدرسه و احداث سوله ورزشی و سالن همایشی آن را در دستور کار داریم.

گرامی با تاکید بر اینکه حتی افرادی که از  پنج تا ۱۰ هزار تومان می توانند در این صندوق  سپرده گذاری کنند عواید آن برای این مدرسه سازی استفاده می شود، ادامه داد: هر سپرده گذار با سپرده گذاری در این صندوق و مشارکت در کار خیر مدرسه سازی باقیات الصالحات خود را پس انداز خواهدکرد.

وی اضافه کرد: کارکنان این صندوق به صورت افتخاری و خیریه کار می کنند و ریالی در مقابل کار خود به عنوان حقوق دریافت نمی کنند.

به گزارش ایمنا، وزیر آموزش و پرورش به منظور بازدید از روند طرح های عمرانی و آموزشی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به استان اصفهان سفر کرده است.

بازدید از روند طرح های عمرانی و آموزشی، دیدار با فرهنگیان، بازدید از مراکز آموزشی، افتتاحیه سالن ورزشی، مراسم کلنگ زنی و شرکت در مجمع خیران و تجلیل از آنان از جمله برنامه های سفر وزیر به دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل است.

کد خبر 362074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.