سیاوشی: به دنبال پیشبرد برنامه‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو هستیم

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش کردیم در کنار مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک، اهدافی که برای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو مد نظر است را پیش ببریم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، طیبه سیاوشی در مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک اظهار کرد: انتخابات در فضای کاملا منظم برگزار شد و مشخص بود که برنامه‌ریزی‌ها از قبل انجام شده بود و انتخاب سیما لیموچی به عنوان نایب رییس بانوان اتفاق خوبی بود.

او ادامه داد: تمام این ساماندهی ها و برنامه ریزی‌ها در راستای توسعه ورزش جانبازان و معلولان است و تلاش تمام مسئولان این است که به رشد این ورزش کمک کنند. من هم به عنوان عضور ناظر حضور داشتم و تلاش بر این است که در کنار مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک بتوانیم اهداف و برنامه هایی که برای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو مد نظر ما است را پیش ببریم. هدف گذاری که برای بازی‌های پاراآسیایی گذاشته بودیم محقق شد و در دوره های بعد هم همین طور خواهد بود.

سیاوشی افزود: دو هفته پیش دعوتی از کمیته ملی پارالمپیک در کمیسیون فرهنگی مجلس داشتیم و برنامه و عملکرد بازی‌های پاراآسیایی را مورد ارزیابی قرار دادیم و خوشبختانه مباحثی که مطرح شد مورد استقبال مجموعه کمیسیون فرهنگی قرار گرفت و امیدواریم بحث اماکن و فضاهای ورزشی ویژه جانبازان و معلولان حمایت شود.

کد خبر 361474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.