مسئولان پمپ باد نیستند!

باد آمد و آلودگی‌ها و هوای ناپاک اصفهان را با خود برد. حالا آن دوستان سیاه نما و ایرادگیر که می‌گفتند امورات ما به باد بند است و با یک باد، سیاست‌ها از این ور به آن ور می‌شود، بیایند و تماشا کنند که چقدر همین باد، حال و روزگار ما را عوض کرده است.

امیدوارم در ادامه تلاش و دعای مسئولان زحمت کش، یک باد دیگر از یک جایی ساطع بشود که این نابسامانی های بازار هم اصلاح  شود. یک باد هم نیاز هست که صندلی های اضافی برخی از مدیران که از قضا بازنشسته هم هستند را کلا ببرد. یک طوفان هم بیاید این رانت خواران و آقا زاده‌ها (که ظاهرا به هیچ وجه قابل کنترل نیستند) در مسیر بانک از ناحیه نشیمنگاه زمین بخورند.

اشکالی ندارد که دوباره پا شوند، مهم این است که برای لحظه ای هم که شده دل ما خنک شود. یک بادِ ویروس‌دار هم به کله این خودروسازان داخلی بخورد بد نیست که سرما بخورند و چند روز خانه نشین بشوند و هر روز با تصمیماتشان ما را سوپرایز نکنند. چون بعضی مدیران اگر یک ساعت  دست از مدیریت کردن بردارند، خیلی به نفع جامعه است. خلاصه باد زیاد نیاز داریم ولی خب بهتر است مسئولان عزیز را خسته نکنیم. مسئولند، پمپ باد که نیستند!

نهمین شماره نشریه الکترونیکی «خطشه» را اینجا بخوانید.

کد خبر 361280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.