تعامل صداوسیما و شهرداری/استفاده از ظرفیت صداوسیما برای انعکاس فعالیت‌های حوزه خدمات شهری

در دیدار معاون خدمات شهری شهردار اصفهان و مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان بر تعامل بیشتر و انعکاس فعالیت‌های حوزه خدمات شهری تاکید شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از  روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان، حسین امیری معاون خدمات شهری شهردار اصفهان صبح امروز در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان با اشاره به خدمات گسترده خانواده بزرگ خدمات شهری به مردم و شهروندان اصفهان اظهار کرد: هفت سازمان بزرگ خدماتی و چهار مدیریت در مجموعه خدمات شهری شهرداری اصفهان به خودی خود سبب شده که خدمات شهری بیشترین ارتباط را با زندگی و فعالیت روزانه مردم و شهروندان داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هفت هزار کارگر به صورت شبانه روزی وظیفه نظافت و نگهداری شهر را به عهده دارند، تصریح کرد: بیش از ۴۵ میلیون مترمربع فضای سطح شهر اصفهان است که توسط مجموعه اداره خدمات شهری به صورت شبانه روزی نظافت می شود.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به اینکه پنج هزار هکتار فضای سبز در شهر اصفهان وجود دارد، گفت: نزدیک به سه هزار و ۷۰۰ هکتار از فضای سبز شهر اصفهان در اختیار شهرداری و باقی‌مانده آن وابسته به ارگان‌ها، نهادها و یا اشخاص است.

امیری با بیان اینکه فضای سبز شهر نقش مهمی در سلامت شهروندان، طراوت و زیبایی شهر دارد، اظهار کرد: کمبود آب و روش‌های نگهداری فضای سبز از مهمترین دغدغه‌های امروز خدمات شهری شهرداری اصفهان محسوب می شود، بنابراین اولویت نخست خدمات شهری ایجاد راهکارهای مدیریت آب و تامین منابع آبی است.

وی با تاکید بر اینکه نقش صدا وسیما در فرهنگ سازی و ترویج صحیح فرهنگ شهروندی بسیار مهم است، تصریح کرد: باید از طریق رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما، شهروندان را به نگهداری و حفظ منابع مادی و معنوی شهر بیشتر تشویق و ترغیب کرد.

زیبایی و نظافت شهر اصفهان در کشور نمونه است

بهرام عبدالحسینی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه فعالیت‌های خدمات شهری و وظایف سنگینی که به عهده دارد بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد حفظ فضای سبز شهر اصفهان کار مدیریت کلان و در سطح یک کار کشوری است.

وی با بیان اینکه وضعیت آب برای اصفهان وارد مرحله بحرانی شده است، گفت: علیرغم کمبود شدید منابع آبی در اصفهان،  وضعیت فضای سبز شهر اصفهان فوق العاده است و اگر در کوچه‌های شهر و به خصوص در کنار مادی های اصفهان  عبور کنیم شاهد فضای سبز بی نظیری خواهیم بود.

عبدالحسینی اظهار امیدواری کرد: بارش رحمت الهی را در آینده شاهد باشیم، اما در عین حال از اکنون کار خدمات شهری با توجه به کمبود منابع آبی بسیار سخت خواهد بود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان با تاکید بر اینکه نظافت روزانه و جمع آوری پسماند در سطح شهر اصفهان بسیار مطلوب است، گفت: جمع‌آوری به موقع پسماند و نظافت در لحظه باعث شده که امروز اصفهان یک شهر زیبا و نمونه در کشور باشد.

وی با بیان اینکه صدا و سیما آماده همکاری با خدمات شهری شهرداری اصفهان است، تصریح کرد: مردم باید شاهد انعکاس فعالیت‌ها و اقدامات خدمات شهری باشند و این ظرفیت در صدا و سیمای مرکز اصفهان فراهم است تا شهروندان روند نظافت، مدیریت پسماند و خدمات دیگر را شاهد باشند.

کد خبر 360406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.