چرا قیمت کالاهای اساسی ۷۰ درصد افزایش یافته است؟

عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: چرا شاهد میانگین افزایش ۷۰ درصدی قیمت کالاهای اساسی هستیم؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایمنا، کوروش کرم‌پور حقیقی امروز یکشنبه-۱۱ آذرماه- در نطق میان دستور خود با تبریک روز مجلس خاطرنشان کرد: آقای رییس جمهور مگر ۱۴ میلیارد دلار با ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومان در اختیار مسئولان برای تامین کالاهای اساسی قرار نگرفت، چرا شاهد میانگین افزایش ۷۰ درصدی قیمت کالاهای اساسی هستیم.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر، کارزین در مجلس تاکید کرد: اکنون فصل بودجه ریزی است امیدوارم که دولت و نمایندگان، سهم اقشار آسیب پذیر را در این بودجه بر اساس محور عدالت به جد ببینند، همچنین توجه ویژه به فرهنگیان انجام گیرد.

وی تصریح کرد: آقای رییس جمهور و دولتمردان، خرید گندم از کشاورزان در سال ۹۸ متناسب زحمات کشاورزان نیست، مسئولان تجدید نظر کنند و قیمت متناسب با زحمات و بازاری که امروز وجود دارد، در نظر بگیرند.

کرم پور حقیقی ادامه داد: جمهوری اسلامی در چهل سال گذشته هر جا که از دو اصل مهم «وحدت» و «تفکر بسیجی» مدد جست، توانست همه حوادث را با قدرت پشت سر بگذارد و پیروزی را نصیب ملت ایران کند. امروز من از تفکر بسیجی خدمت شما سخن می‌گویم چرا که به فرموده حضرت امام «حفظ نظام جمهوری اسلامی از اهم واجبات» است.

عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگر ما وحدت را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم و در عمل به این اصل اعتقاد داشته باشیم، اگر حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران را نسبت به تمام واجبات بالاتر بدانیم، باید به وحدت ایمان داشته باشیم، از حق خودمان بگذریم و به حق بزرگ که نظام جمهوری اسلامی و سربلندی و عزتمندی ملت ایران است توجه داشته باشیم.

کرم پور حقیقی افزود: این نکات زمانی اتفاق می افتد که تفکر بسیجی داشته باشیم، از هفته وحدت و بسیج زمانی نمی گذرد، پس باید بر اساس یک امر واجب به آن توجه داشته باشیم، یک بسیجی که ایثارگر است، تنها حق خود را نمی بیند و حتی حق ملت ایران را به حق خود و خانواده اش ترجیح می دهد، یک مسئول بسیجی عزت خود و خانواده اش را در کنار عزت ملت ایران می بیند.

کد خبر 360201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.