موسوی لارگانی: جایگاه تنزل شده نمایندگان باید ارتقاء یابد

اردستان_ رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: شهید مدرس بزرگ مردی بود که در مقابل ظلم و استبداد مقاومت کرد تا جایی که سیلی به صورتش زدنند، اما اگر امروز کسی بخواهد ایستادگی کند برچسب تندر به او می‌زنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان اردستان، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی امروز (پنجشنبه) در همایش ملی مدرس در دانشگاه پیام نور این شهرستان با بیان اینکه آیت الله مدرس الگویی برای نمایندگان است، گفت: متاسفانه نمایندگان فعلی مجلس با جایگاهی که مدرس داشته فاصله گرفته اند.

وی با بیان اینکه مدرس در زمان خفگان که همه در مقابل او ایستاده بودند شجاعانه در مقابل بی عدالتی ها و قوانین ناکارآمد ایستادگی کرد، افزود: شهدا در وصیت نامه هایشان تاکید داشتند که امام و ولی فقیه را تنها نگذارید، اکنون هم اگر پرده ها کنار برود خواهیم شنید که شهدا می گویند ولی امر مسلمین را تنها نگذارید، اما متاسفانه در این مجلس نمایندگانی داریم که با منویات مقام معظم رهبری مخالفت می کنند.

لارگانی با اشاره به اینکه مجلس باید مدافع نظام باشد نه پایه های نظام را زیر سوال ببرد، تصریح کرد: شهید مدرس مقاومت می‌کند تا جایی که سیلی به صورتش می‌زنند، اما اگر امروز کسی بخواهد ایستادگی کند در مقابل ظلم برچسب تندرو و مخالف دولت را به او می‌زنند.

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان  با بیان اینکه ما باید نظارت بر اجرای قوانین داشته باشیم، گفت: گاهی نظارت جدی نیست و برخی مواقع به صورت سوری و فرمایشی کارهایی انجام می دهیم، این نظارت،‌ آن چیزی نیست که در قانون گفته شده است.

وی با بیان اینکه نمایندگان وظیفه سنگینی دارند و جایگاه تنزل شده آنان باید ارتقاء یابد؛ خاطرنشان کرد: بحث استانی شدن انتخابات مطرح است، درصورتی این استانی شدن نتیجه دارد که نمایندگان فقط مشغول وظیفه قانونی خودشان باشند.

لارگانی تصریح کرد: نمایندگان مردم وقتی موفق خواهند شد که گرایش های سیاسی را کنار بگذارند.

کد خبر 359951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.