به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفتهای که گذشت، چهار هزار و ۱۲۱مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از مجموع تماسهای واصل شده یک هزار و ۸۲۵ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۶ درصد، ۲۹۴ تماس معاونت عمران معادل هفت درصد و ۷۷ مورد نیز ترافیکی شامل دو درصد از مجموع کل پیامها است.
از مجموع تماسهای شهروندان ۵۵۶ مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز، گزارش ساخت و ساز بدون مجوز و مزاحمت سگهای ولگرد به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد.
در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیامهای ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، سه هزار و ۶۲۰ تماس با شهروندان برقرار شده است.
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته یک هزار و ۵۵۴ مورد مشاوره از جمله اطلاعاتی در مورد اماکن تفریحی و شماره تلفن مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان به شهروندان ارائه کردند.
به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی میتوانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخشهای خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.
نظر شما