معصومی‌زاده: رسانه‌ها دوشادوش صدا و سیما در هفته اصفهان قرار دارند

معاون صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: رادیو و رسانه‌ها نیز در هفته اصفهان فعال هستند و دوشادوش صداوسیما وظیفه خود را انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید علی معصومی‌زاده صبح امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های صداوسیما در هفته نکوداشت روز اصفهان اظهار کرد: برنامه‌های این هفته در بین برنامه‌های مختلف مرکز صداوسیمای اصفهان از جمله «برنامه هشت بهشت» پخش خواهد شد.

وی گفت: در برنامه‌های «اصفهان امروز» نیز نماهنگ‌ها و مستندهای خوبی از شهر اصفهان که سال‌های گذشته ساخته شده بود، پخش می‌شود.

معاون صدا و سیمای مرکز اصفهان افزود: رادیو و رسانه‌ها نیز در این ایام نیز فعال هستند و دوشادوش صداوسیما وظیفه خود را انجام می‌دهند.

معصومی زاده با اشاره به هنرمندان اصفهانی گفت: مستنداتی از هنرمندانی که به عنوان بزرگان و پیشکسوتان این عرصه هستند، ساخته شده و در هفته اصفهان پخش می‌شود، همچنین تیزر و زیرنویس اطلاع‌رسانی برنامه‌های این هفته را نیز در جدول برنامه‌های سیما قرار داده‌ایم.

معاون صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: شبکه "شما"، وظیفه اطلاع‌رسانی تمامی رویدادهای شبکه‌های استانی را دارد و برای اطلاع‌رسانی برنامه‌های روز اصفهان از کانال شبکه شما، پیگیری‌ خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با شبکه خبر نیز رایزنی‌های لازمه در خصوص پخش و اطلاع‌رسانی برنامه‌های روز اصفهان انجام می‌شود و پخش این برنامه‌ها بستگی به جدول زمانبندی برنامه‌های این شبکه دارد.

کد خبر 359017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.