۷۰۰ زائر در اربعین امسال ویزیت دندانپزشکی شدند

عضو تیم دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در راهپیمایی اربعین گفت: تیم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان امسال به ۷۰۰ زائر خدمات ارایه دادند.

علیرضا فرزانه‌خو در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ارایه خدمات ۱۰ روزه تیم دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مراسم اربعین حسینی امسال به زائران، اظهار کرد: تیم اعزامی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از تاریخ ۲۹ مهرماه فعالیت خود را در این حوزه در عراق آغاز کرد و ارایه خدمات پزشکی و دندان پزشکی به زائران تا هشتم آبان ماه ادامه داشت.

وی به مراجعه ۷۰۰ زائر به مراکز ارایه خدمات دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مسیر پیاده روی اربعین اضافه کرد: سه نفر دندانپزشک، یک پرستار و یک تکنسین فنی در این تیم همکاری داشتند؛ روز هایی که آمار مراجعه کنندگان به درمانگاه کم بود، علاوه بر خدمات تسکین دندان درد و کشیدن دندان، خدمات ترمیمی هم به زائران ارایه می‌‍شد.

این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان یادآور شد: مراجعه کنندگان به درمانگاه برای گرفتن خدمات دندانپزشکی از همه گروه‌های سنی بودند و حدود ۶۰ درصد افراد ایرانی و بقیه زائران عراقی و پاکستانی بودند.

وی با تاکید بر اینکه عهده‌دار همه این فعالیت و ارایه خدمات تیم پزشکی اعزامی از اصفهان دانشگاه علوم پزشکی بود، گفت: با اعزام هیئت تیم پزشکی و پرستاران و  بهیاران سعی در ارایه خدمات بهینه به زائران اربعین حسینی داشتیم.

فرزانه‌خو خاطر نشان کرد: علاوه بر خدمات دندان پزشکی خدمات پزشکی، پوست و مو و پرستاری هم به متقاضیان ارایه می‌شد که تیم‌های اعزامی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در موکب هلال احمر اصفهان حضور داشتند.

کد خبر 357677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.