نمایشگاه اولین مدرسه تابستانی صنایع دستی برگزار می‌شود

مدیریت خلاقیت ،مدیریت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان از افتتاح نمایشگاه آثار تولید شده در اولین مدرسه تابستانی صنایع دستی خبر داد و گفت: این نمایشگاه از امروز دهم آبان‌ماه در ایده گالری مدیریت خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان واقع در ارگ عظیم جهان نما به مدت دو روز برگزار می‌شود.

محمد حسین قورچانی در گفت‌وگو با خبر نگار ایمنا، اظهار کرد: آثار این نمایشگاه با همت مدیریت فناوری‌های نوین شهرداری و موزه هنرهای معاصر در شهریورماه امسال تهیه شده بود و از امروز در ایده گالری به نمایش گذاشته می شود.

به گفته وی در نمایشگاه آثار مدرسه تابستانی فرصت دوستی و ارتباط میان هنر و نوجوانان فراهم می‌شود و فرصت دیده شدن و حس خوب خلق کردن و مورد تشویق قرار گرفتن به نوجوانان داده می شود.

قورچانی با اشاره به نوع آثاری که به نمایش گذاشته می شود، تصریح کرد: این آثار در چهار رشته قلمزنی، میناکاری، کاشی هفت رنگ  و سفالگری می باشد که هنرجویان نوجوان در طول یک هفته آموزش موفق به خلق آنها شده اند.

وی اضافه کرد: در نمایشگاه ایده گالری مدرسه تابستانه، تعداد صد اثر از محصولات هنرجویان نوجوان به نمایش گذاشته می شود.

مسئول مدیریت خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان، افزود: گالری های شهر برای آثار هنرمندان شناخته شده فضا اختصاص می‌دهند و کمتر گالری هایی این فرصت را در اختیار نوجوانان هنر دوست قرار می دهند که آثار هنری شان را که از نظر هنری ارزش بالایی ندارند به نمایش بگذارند.

قورچانی با تاکید بر اینکه در آینده در هر فصل یک دوره مدرسه صنایع دستی برگزار شود، خاطر نشان کرد: سعی می‌کنیم برای سنین مختلف و در رشته های متنوع این آموزش ها انجام شود و هنرجویانی که تمایل به ادامه فعالیت به شکل حرفه ای داشته باشند به آموزشگاه های معتبر معرفی می شوند.

کد خبر 357497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.