بسیجیان نقش ممتازی در آسیب‌شناسی مشکلات دارند

لنجان-فرماندار لنجان گفت: شهرستان لنجان از توانمندی بسیار بالایی در زمینه‌های مختلف برخوردار است و با توجه به وجود اقشار مختلف در بسیج با کمک آن‌ها در لایه‌های مختلف مشکلات شهرستان را شناسایی کرد و با اولویت‌بندی آسیب‌ها از توان نخبه‌های منطقه برای ارایه راهکار برای رفع این آسیب‌ها بهره برد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، مهدی صفرخانلو در نشست مجمع بسیج شهرستان لنجان با بیان این که بسیجیان با حضور دارای انگیزه و جهادی خود در میدان‌های مختلف نقش ویژه‌ای را در توسعه کشور ایفا می‌کنند، اظهار کرد: شهرستان لنجان از توانمندی‌های بسیار بالایی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، گردشگری و... برخوردار است و با توجه به وجود اقشار مختلف در بسیج با کمک آن‌ها در لایه‌های مختلف باید مشکلات شهرستان را شناسایی کرده و با اولویت‌بندی آسیب‌ها از توان نخبه‌های منطقه برای ارایه راهکار برای رفع این آسیب‌ها بهره برد.

وی هدف تشکیل مجمع بسیج شهرستان لنجان را پیگیری و اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری دانست و گفت: تشکیل اتاق فکر و بهره‌گیری از قابلیت‌ها و نظرات صاحب‌نظران در جهت رفع مشکلات شهرستان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی از وظایف مهم این مجمع به شمار می‌رود.

فرماندار شهرستان لنجان با بیان این که بسیج از ظرفیت خود به خوبی استفاده کرده تا بتواند در عرصه‌های مختلف در سطح جامعه فعالیت کند، تصریح کرد: قطعاً با بازخوانی ۴۰ سال فعالیت‌های بعد از انقلاب اسلامی فعالیت بسیج در این سال‌ها قابل لمس بوده زیرا هر کجا با تفکر بسیجی وارد میدان شدیم موفق بودیم و این تفکر کارساز بوده است.

وی ادامه داد: هر زمان که از توانمندی‌های بسیج استفاده شد، کشور در آن مرحله موفق عمل کرده و از گردنه‌های سخت به سلامت عبور کرده است و مصداق بارز این مسئله هشت سال دفاع مقدس است که بسیجیان با پیروی از ولایت فقیه زمان خود وارد جنگ سخت شدند و در برابر دشمن ایستادگی کردند و امروز نیز در جنگ اقتصادی باید بسیجی‌وار وارد میدان شویم.

صفرخانلو با بیان این که امروز بسیجیان باید در مقابله با جنگ اقتصادی نقش‌آفرین باشند، ادامه داد: بسیجی‌ها امروز نشان داده‌اند بدون هیچ چشمداشت و تنها برای کسب رضای خدا و کمک به همنوع در دورترین نقاط نیز حاضر به کار و تلاش و کمک به توسعه کشور هستند که این مسئله در اردوهای جهادی به وضوح قابل مشاهده شده است.

وی با بیان این که باید برای تقویت بنیان تولید، توجه به اقتصاد مقاومتی و رشد و بالندگی شهرستان لنجان از توانمندی‌های بسیجیان استفاده کرد، گفت: نامگذاری هوشمندانه سال‌های اخیر با عناوین اقتصادی توسط مقام معظم رهبری بیانگر اهمیت موضوع اقتصاد است و همین مسئله بار مسئولیت بسیج و بسیجیان را مضاعف کرده است و با توجه به اهمیت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی همه باید در کنار یکدیگر قرار گرفته و با همان اخلاص و کوشش رزمندگان دفاع مقدس، کارها را به جلو پیش ببریم.

کد خبر 355562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.