مرکز انتقال خون زرین‌شهر در یک قدمی تکمیل

لنجان- فرماندار شهرستان لنجان گفت: مقرر شد در روزهای آینده اعتباری برای تکمیل ساختمان مرکز انتقال خون شهرستان لنجان از سوی شرکت سهامی ذوب آهن به پروژه مرکز انتقال خون زرین‌شهر اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، مهدی صفرخانلو در نشست با مسئولان این شهرستان اظهار کرد: متأسفانه پروژه‌های عمرانی ناتمام بسیاری در بخش‌های مختلف در لنجان وجود دارد که در سال‌های گذشته نیز برنامه مشخصی برای تکمیل آن‌ها تدوین نشده بود هر چند که بعضی از این پروژه‌ها مطالبات مردمی و حتی خیران برای کمک در تکمیل شدن را همراه داشت.

وی با بیان اینکه خیران، افرادی دلسوز و عاشق کمک به هم‌نوع خود هستند که با نیت خیر به بخش‌های مختلف همچون حوزه بهداشت، سلامت، ساخت مدرسه، مسجد و... وارد شده‌اند، افزود: در سال‌های اخیر شاهد بوده‌ایم که با همت و تلاش خیران بخش زیادی از مشکلات حوزه سلامت، بهداشت، آموزش و ... مرتفع شده، اما دل‌بستگی خیران به انجام کارهای نیک نباید با بی‌مهری مسئولان و عدم حمایت آنها مواجه شود.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: یکی از اهداف فرمانداری لنجان ترسیم و تدوین برنامه‌های اجرایی برای تکمیل پروژه های ناتمام در این شهرستان بوده که در مدت کوتاه گذشته شاهد تکمیل و بهره‌برداری از تعداد قابل توجه این پروژه‌های ناتمام بوده‌ایم.

وی با بیان این که حضور خیران در پروژه های مختلف تاثیر فراوانی در خدمت‌رسانی به مردم دارد، ادامه داد: یکی از پروژه‌هایی که مدت‌ها است ناتمام مانده است، پروژه مرکز انتقال خون زرین‌شهر بوده که خیر برای ساخت آن اقدام کرده؛ اما همچنان به دلایل مختلف ناتمام باقی مانده و خیری که در شهرستان لنجان اقدام به احداث این مرکز کرده امروز از تحقق نیافتن وعده‌های مسئولان برای تکمیل و بهره‌برداری این مرکز گلایه‌مند است.

صفرخانلو اضافه کرد: امروز با قدرت برای رفع مشکلات خیران بخش سلامت وارد میدان شده و تلاش خواهیم کرد دغدغه‌ها و مسائل مطرح شده از سوی آنان را مرتفع کنیم چرا که بر این باور هستیم دست چنین افرادی که در شرایط سخت اقتصادی به فکر مردم هستند را باید به گرمی فشرد و آنها را مورد حمایت همه جانبه قرار داد.

وی با بیان این که برای تکمیل و بهره‌برداری پروژه مرکز انتقال خون شهرستان لنجان، باید تمام قد وارد میدان عمل شویم، عنوان کرد: با توجه به نگاه ویژه مدیرعامل ذوب آهن در خصوص انجام وظایف اجتماعی صنعت در منطقه صحبت‌هایی درباره مشکلات مانع تکمیل پروژه مرکز انتقال خون شهرستان لنجان انجام شد و خوشبختانه این مهم مورد توجه مدیرعامل کارخانه ذوب آهن قرار گرفت و مقرر شد در روزهای آینده اعتباری برای تکمیل مرکز انتقال خون از سوی مسئولین کارخانه ذوب آهن به این پروژه اختصاص یابد.

فرماندار شهرستان لنجان متذکر شد: سایر دستگاه‌های ذی‌ربط نیز که تعهداتی در خصوص مرکز انتقال خون شهرستان دارند باید سریع‌تر به تعهدات خود جامه عمل پوشانده تا با بهره‌برداری این پروژه خیرساز کام خیر و مردم شهرستان شیرین شود.

کد خبر 355542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.