به احترام توان موشکی ایران کلاه از سر بر می‌دارم

رییس سابق سازمان موشکی رژیم صهیونیستی با اذعان به قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران گفت: به احترام توان موشکی ایران کلاه از سر بر می‌دارم.

به گزارش ایمنا و به نقل از العالم، «یوزی رابین»، رییس سابق سازمان موشکی رژیم صهیونیستی و ملقب به پدر صنعت موشکی اسرائیل درباره توان مهندسان ایرانی در ساخت موشک گفت: به احترام توان موشکی ایران کلاه از سر بر می‌دارم.

«یوزی رابین» برای علاقمندان به مسائل موشکی در منطقه خاورمیانه نامی آشنا است؛ وی بین سالهای ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۹ میلادی مدیریت برنامه دفاع موشکی اسراییل را بر عهده داشت و از آن زمان هم به عنوان یکی از کارشناسانی محسوب می شود که به صورت اختصاصی در بحث برنامه های موشکی و فضایی کشورمان به اظهار نظر پرداخته و مقالات مختلفی را نیز در خصوص این مسائل به رشته تحریر درآورده است.

مدیر اسبق برنامه دفاع موشکی اسراییل پیش از این نیز در رابطه با توسعه برنامه موشکی ایران گفته بود:«من یک مهندس هستم و به عنوان یک مهندس باید بگویم که ایرانی ها در برنامه فاتح ۱۱۰ به خوبی کار کرده اند. آنها یک راکت ۶۱۰ میلی متر را انتخاب کرده و آنرا ارتقاء دادند. آنها به شیوه های گوناگون دقت این موشک را افزایش دادند و در حال حاضر نزدیک به ۵ الی ۶ مدل از این موشک وجود داشته و سر جنگی ۵۰۰ کیلویی دارد که می تواند یک بلوک شهری را نابود کند.»

کد خبر 355464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.