نماد پویش مردمی "کلاه ایمنی، سرزندگی" رونمایی شد

در همایشی با حضور مدیران استانی و شهری نماد پویش مردمی "کلاه ایمنی، سرزندگی" با هدف ارتقای فرهنگ ترافیک موتورسواران رونمایی شد.

به گزارش ایمنا، نماد و نشان پویش مردمی "کلاه ایمنی، سرزندگی" با هدف ارتقای فرهنگ ترافیک موتورسواران پیش از ظهر امروز در همایشی با حضور محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان، قدرت‌الله نوروزی شهردار اصفهان، سردار مهدی معصوم‌بیگی فرمانده انتظامی استان و سایر مسئولان شهری و استانی رونمایی شد.

طرح ارتقای ایمنی موتورسواران در اقدام مشترک پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان و پلیس راهور شکل گرفت که با همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های گوناگون استان اصفهان از ابتدای تابستان ۹۷ کار خود را آغاز کرد.

در همین راستا این طرح با محوریت پویش "کلاه ایمنی، سرزندگی" و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی با هدف ارتقای ایمنی موتورسواران فعالیت می‌کند. 

 هدف و چشم‌انداز اصلی طرح کاهش تلفات جانی ناشی از تصادفات موتورسیکلت‌ها با ترغیب استفاده راکبان از کلاه ایمنی و رعایت اصول و مقررات راهنمایی و رانندگی است تا همان‌طور که فرهنگ استفاده از کمربند ایمنی در رانندگی با خودرو امروز به یک رفتار فراگیر تبدل شده، به زودی راکبان موتورسیکلت نیز با استفاده کلاه ایمنی به مانند یک همراه همیشگی، ایمنی، سلامت و آرامش را برای خود و سایرین به ارمغان آورند.

کد خبر 355403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.