جانبازان افتخار و سربلندی کشور و ملت هستند

عضو هیئت رییسه شورای شهر تهران در پایان هفته دفاع مقدس به دیدار جانبازانی رفت که میهمان بیمارستان روانپزشکی نیایش در منطقه دو هستند.

به گزارش ایمنا زهرا نژاد بهرام صبح امروز در دیدار با جانبازان که میهمان بیمارستان روانپزشکی نیایش در منطقه دو هستند، اظهار کرد: وجود جانبازان و خانواده شهدا برکت است و بدهی ما به آنها هیچگاه تمام نمی شود و ما وظیفه داریم همیشه در خدمتشان باشیم.

وی درخصوص بازدید از مرکز نیایش اضافه کرد: در آسایشگاه روانپزشکی نیایش، حدود ۱۰۰ جانباز زندگی می کنند و ما به عنوان بخشی از مدیریت شهری، این دیدار را بر خود وظیفه می دانیم تا با توجه به آنچه در حیطه اختیارمان است، تسهیل کننده زندگی آنها باشیم.

عضو هیئت رییسه شورای شهر تهران افزود: قرار است با هماهنگی شرکت شهر سالم، ارائه خدمات و استفاده  از امکانات مراکز درمانی در مناطق ۲۲ گانه مورد توجه قرارگیرد و نسبت به خدمات مددکاری برای خانواده‌های این جانبازان، هماهنگی لازم با سازمان خدمات اجتماعی صورت بگیرد.

نژادبهرام در حاشیه بازدید از بیمارستان نیایش، از بلوار قیصر امین پور  در منطقه۲، هم بازدید و تاکید کرد: اصلاح هندسی میدان قیصر امین پور اقدام مبتنی بر نیاز شهروندان بوده است؛

وی ادامه داد: حفظ زیبایی منظر بر اساس طراحی های مطلوب شهری از ضروریات این محدوده است که شهرداری منطقه ۲ تا حدود زیادی با ایجاد المان های مربوطه موارد را  رعایت کرده است.

کد خبر 355269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.