۹۰ درصد از معابر منطقه ۹  برای جانبازان مناسب سازی شده است

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه ۹۰ درصد از معابر منطقه برای تردد معلولان و جانبازان مناسب سازی شده است، گفت: مناسب سازی فضاهای شهری برای جانبازان و توان خواهان در دستور کار قرار گرفته است.

عباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی سال‌های گذشته پروژه‌های متعددی برای مناسب سازی پیاده‌روها، بوستان‌ها و خیابان‌های شهر به اجرا درآمده است تا جانبازان و معلولان با خیالی آسوده در شهر تردد کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۹۰ درصد از فضای منطقه ۹ مناسب سازی شده است، افزود: مناسب سازی نقاط حادثه خیز و پیاده‌روهای سطح منطقه بر اساس اولویت در دست اجرا است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان به هفته گرامیداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: آرامش امروز کشور و شهر را مدیون شهدای انقلاب و شهدای دوران هشت ساله دفاع مقدس و سرداران و فرماندهان بزرگ هستیم که شجاعانه در مقابل دشمن ایستادند.

روحانی با بیان اینکه یادآوری سال‌های دفاع مقدس برای کسانی که آن زمان و شرایط را درک نکرده‌اند، حائز اهمیت است، اظهار کرد: باید تعاملی میان دو نسل امروزی و گذشته برقرار شود، جوانان باید دوران های بحرانی که کشور پشت سر گذاشته است را درک کنند تا بدانند آرامش امروز را مدیون این شهدا و رشادت های آنان هستیم.

کد خبر 354424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.