خاطرات خوش سپاهان از جدال با نفت مسجد سلیمان

سپاهان در حالی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود که در رویارویی های قبلی برابر این تیم موفق عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در تاریخ لیگ برتر این دومین دوره‌ای است که نفت مسجد سلیمان حضور دارد و تا قبل از دیدار فردای سپاهان برابر نفت مسجد سلیمان، دو تیم تنها دو بار در لیگ چهاردهم رو در روی هم قرار گرفتند که هر دو دیدار نیز با پیروزی سپاهان به پایان رسید.

در اولین دیدار دو تیم در هفته ماقبل پایانی نیم فصل اول لیگ چهاردهم سپاهان موفق شد با تک گل محمدرضا خلعتبری نفت مسجد سلیمان را در فولادشهر شکست دهد. بازی برگشت اما در شرایطی در هفته ماقبل پایانی برگزار می‌شد که نفت در انتهای جدول شرایط وخیمی داشت و در سوی دیگر سپاهان در کورس قهرمانی بود، این دیدار در نهایت با پیروزی ۳ بر یک سپاهان خاتمه یافت و هفته بعد نیز سپاهان به لطف تساوی معروف ۳ بر ۳ تراکتورسازی و نفت تهران قهرمان شد و نفت مسجد سلیمان نیز به لیگ دسته اول سقوط کرد. نکته جالب توجه اینکه مهدی شریفی، عبداله کرمی و محمدرضا خلعتبری که زننده سه گل سپاهان در آن دیدار بودند حالا دیگر در سپاهان حضور ندارند.

این فصل در دومین سال حضور نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر دو تیم در شرایطی تقریباً مشابه لیگ چهاردهم به مصاف هم می‌روند، نفت مسجد سلیمان در رده ماقبل پایانی در حالی برابر سپاهان قرار می‌گیرد که هفته گذشته تازه اولین گل خود را در لیگ به ثمر رساند و در نهایت هم به تیم ۱۰ نفره سایپا ۲ بر یک باخت.

درسوی دیگر سپاهان که با ۱۵ گل زده بهترین خط حمله لیگ را دارد در اندیشه دومین برد متوالی، پس از پیروزی هفته گذشته برابر فولاد خوزستان است.

دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و سپاهان از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه فردا -۵ مهرماه- و با قضاوت حسن اکرمی در ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان برگزار می‌شود.

کد خبر 354399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.