با رئیس‌جمهور عهد و پیمان می‌بندیم که راه وی را ادامه خواهیم داد

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش در سانحه بالگرد گفت: با توجه به خستگی‌ناپذیری رئیس‌جمهور عزیزمان با او عهد و پیمان می‌بندیم که روش و سیره‌ او را ادامه خواهیم داد و روح شهید آیت‌الله رئیسی را شاد خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدشروین اسبقیان ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله شهید رئیسی و همراهانش در سانحه بالگرد، اظهار کرد: رئیس جمهور انقلابی، مردمی، سخت‌کوش و پرتلاش را به مردم قهرمان ایران به‌ویژه رهبر معظم انقلاب تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: به عنوان کسی که ۴۰ سال در ورزش کشور حضور دارم، عرض می‌کنم خدمات وی در ورزش کشور بی‌سابقه بود. رئیس‌جمهور همواره به ورزشکاران و جامعه ورزش علاقه وافری داشت. دومرتبه حضور در کمتر از یک سال در مراسم تجلیل از مدال‌آوران و پرداخت پاداش‌های عقب‌افتاده مدال‌آوران به دستور او انجام شد و به‌تازگی نیز با آن لبخندهای همیشگی و دل مهربانشان در مراسم تجلیل حضور پیدا کرد. وی عنایت ویژه‌ای به مجموع ورزش، وزیر ورزش و مدیران ورزش کشور داشت و برای کاروان اعزامی به المپیک پاریس آرزوی موفقیت کرد.

معاون وزیر تصریح کرد: رئیس‌جمهور ما مردمی، مهربان، مرد عمل، جهادی و خستگی‌ناپذیر بود. این‌ها از ویژگی‌های بارز شخص رئیس‌جمهور بود. بسیار بی‌ریا و خاکی در تمام صحنه‌های اجرایی کشور به‌ویژه صحنه‌های ورزشی حضور داشت. وی دو بار در وزارت ورزش و جوانان و در دو جلسه پی‌درپی در نظارت ستادی و شورای عالی ورزش حضور پیدا کرد و مسائل ورزش را پیگیری می‌کرد چون دغدغه داشت، این در حالی بود که تا به حال هیچ رئیس‌جمهوری در وزارت ورزش حضور پیدا نکرده بود.

اسبقیان گفت: وی طی حضوری که در وزارت ورزش داشت، سه برنامه مهم را عملیاتی و اجرا کرد؛ ابتدا برنامه آمایش سرزمینی ورزش کشور بود، در شرایطی که دوستان گفتند شش ماه فرصت دهند رئیس‌جمهور گفت انگار حوصله شما زیاد است و باید طی چهار ماه آمایش سرزمینی تنظیم شود، چون بسیار مهم است و تکلیف ورزش کشور را مشخص می‌کند.

وی افزود: رئیس‌جمهور برنامه ملی پیشرفت ورزش کشور را در شورای عالی ورزش مورد تصویب قرار داد که در حال اجراست، همچنین بیش از ۴۳۲۷ پروژه نیمه‌تمام که دغدغه مسئولان ورزش کشور بود قرار است با دستور ویژه شخص رئیس‌جمهور و مساعدت‌های بنیاد مسکن و نوسازی مدارس تعیین تکلیف شود.

اسبقیان خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور ما به مسائل زیرساخت‌ها و توسعه آن‌ها عنایت ویژه‌ای داشت و در سراسر کشور یک حرکت وسیع را در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آغاز کرد. ما به عنوان مدیران ورزش کشور باید راه، سیره و روش او را سرلوحه کار خود قرار دهیم. با توجه به خستگی‌ناپذیری رئیس‌جمهور عزیزمان با او عهد و پیمان می‌بندیم که روش و سیره او را ادامه خواهیم داد و روح شهید آیت‌الله رئیسی را شاد خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 755372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.