روز قیامت آرا علنی می شود

استاد اخلاق حوزه علمیه قم گفت: روز قیامت زمین، زمان و فرشتگان شهادت می‌دهند که آقایان مسئول، کجا چه رأیی دادند و چه رأیی ندادند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایمنا، آیت‌الله رضا استادی در نشست علنی امروز یکشنبه- اول مهرماه- مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان مراقب حرف و سخن خود باشند؛ چرا که تأثیر بسیاری بر میزان دینداری مردم دارد، گفت: زندگی شما مسئولان بر دینداری مردم تأثیرگذار است بنابراین بیش از دیگران باید بر رفتار و گفتار خود مراقبت داشته باشید.

وی  با بیان اینکه روز قیامت زمین، زمان و فرشتگان شهادت می‌دهند که آقایان مسئول چه موضعی گرفتند، چه صحبتی داشتند، کجا چه رأیی دادند و چه رأیی ندادند و همچنین اگر رأیی داده نشده باشد، به عنوان غفلت، حساب و کتاب می‌شود، تصریح کرد: اگر می‌خواهید کسی متدین شود باید با عمل دیگران را متدین کنید.

این استاد اخلاق حوزه علمیه قم بیان کرد: مسئولان در موقعیتی هستند که حرفشان، عملشان، موقعیت‌شان و خانواده‌شان می‌تواند تأثیرگذار باشد؛ بنابراین باید خیلی مراقب باشند.

وی گفت: خدای متعال این مراقبت را از همه خواسته، اما از گروه‌هایی مثل ما بیشتر خواسته و راه‌هایی هم تعیین کرده است که این مراقبت را فراموش نکنیم. انسان وقتی مشغول به کار می‌شود فراموش می‌کند که باید مراقبت کند.

وی ادامه داد: روز قیامت گفته می‌شود فلانی در چنین روزی، در چنین مکانی چه صحبتی داشته است، گفته می‌شود آقایان در چه زمان و مکانی، چه موضعی گرفتند، چه کاغذی را امضا کردند و چه رأیی را ندادند و به تمام این وقایع شهادت داده می‌شود و بارها به ما گفته شده است که اگر غفلت داریم حساب و کتاب می‌شود. اینکه خدا می‌بیند و می‌داند جداست، زمین نیز می‌بیند و شهادت می‌دهد.

کد خبر 354082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.