برخی سعی می‌کنند ملت ایران و عراق را روبه‌روی یکدیگر قرار دهند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: برخی تلاش دارند ملت ایران و عراق را رو به روی یکدیگر قرار دهند و دشمن با جنگ روانی و اقتصادی سعی دارد ذهن مردم را از مسائل اصلی دور و به مسائل حاشیه‌ای مشغول کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مجتبی شیروانیان ظهر امروز (شنبه) در نشست خبری ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس استان اصفهان اظهار کرد: تقارن ماه محرم و سوگواری با هفته دفاع مقدس این امر را یادآوری می‌کند که سازماندهی و رهبری انقلاب اسلامی در ادامه پیام سیدالشهداست و باید دستگاه‌ها و رسانه‌ها در راستای این ایام و ترویج آثار مقاومت، رسالت خود را ادامه دهند.

وی افزود: بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس مانند سابق و جزء ایام‌الله است. شروع این برنامه‌ها روز شنبه با رژه نیروهای مسلح روبه روی گلستان شهدا خواهد بود و بعد از آن افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس است که بخش نرم‌افزاری آن در باغ غدیر و سخت‌افزاری آن در محوطه موزه دفاع مقدس برپا می شود.

مدیرکل بنیاد حفظ ارزش های دفاع مقدس اضافه کرد: علاوه بر اینکه در طول سال در خدمت مردم هستیم و نمایشگاه برقرار است، در این ایام نیز فعالیت های ویژه ای در دستور کار است، از ساعت هشت صبح ساعت 22 آماده خدمت رسانی هستیم.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های این هفته خاطر نشان کرد: همچنین در این ایام نمایشگاه و رژه نیروهای مسلح در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد، راویان دفاع مقدس که بیش از ۱۰۰ نفر از اساتید دانشگاه هستند، در مدارس و مساجد حضور پیدا می‌کنند؛ همچنین روز شنبه بزرگداشت فرمانده‌های عملیات ثامن الائمه که مربوط به شکست حصر آبادان بود را روز شنبه در گلستان شهدا در برنامه‌ها داریم.

شیروانیان یادآور شد: برخی سعی می‌کنند ملت ایران و عراق را رو به روی یکدیگر قرار دهند و دشمن با جنگ روانی و اقتصادی سعی دارد ذهن مردم را از مسائل اصلی دور و به مسائل حاشیه‌ای مشغول کنند.

کد خبر 353453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.