۶۴ مرکز بیماران خاص در کشور افتتاح می‌شود

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در نظر داریم که به زودی در تمام استان ها مراکز جامع ام اس را راه اندازی کنیم، خدمات جامع برای بیماران ام اس علاوه بر ویزیت شامل خدمات تزریق، خدمات توانبخشی و حتی مشاوره های روانشناسی و تغذیه می شود.

به گزارش ایمنا، قاسم جان بابایی در حاشیه افتتاح مرکز بیماران جامع ام اس قم، اظهار کرد: نزدیک به ۶۰ هزار بیمار ام اس در کشور وجود دارد و خوشبختانه در حال حاضر در اغلب استان ها مراکز درمان ام اس راه اندازی شده است. علی رغم ارائه خدمات به این بیماران در استان های فاقد مراکز جامع، در نظر داریم به زودی در تمام استان ها این مراکز را راه اندازی کنیم. خدمات جامع برای بیماران ام اس علاوه بر ویزیت شامل خدمات تزریق، خدمات توانبخشی و حتی مشاوره های روانشناسی و تغذیه می شود.

وی افزود: با تلاش متخصصین و صاحب نظران حوزه سلامت، بالغ بر ۲۵۰ راهنمای بالینی تدوین شده است که متناسب با آن ،خرید راهبردی توسط بیمه انجام می شود. بیماران ام اس از جمله موارد مورد توجه در این راهنمای بالینی هستند که براساس آن، خدمات به این بیماران ارائه می شود.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در هر شرایط اقتصادی اولویت وزارت بهداشت، بیماران خاص هستند و به زودی ۶۴ مرکز بیماران خاص را افتتاح خواهیم کرد.

کد خبر 353060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.