طرح‌های کوتاه مدت و بلند مدت برای اندوان بررسی شد

با توجه به مشکلات و حوادث خیابان خاتون‌آبادی و محله اندوان طرح‌های کوتاه مدت و بلند مدت برای اندوان در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، درج گزارشی با عنوان «مسئولان اندوان را می‌شناسید؟» در خبرگزاری ایمنا منجر به بازدید اعضای شورای اسلامی شهر و نهادهای مسئول از جمله اداره کل راه و شهرسازی و اداره راهداری و حمل و نقل‌جاده‌ای استان اصفهان به همراه معاونان و مدیران شهرداری از محل مورد نظر شد.

پس از این بازدید، جلساتی با حضور نمایندگان نهادهای ذی‌ربط در معاونت شهرسازی و معماری تشکیل و جهت تعیین تکلیف موضوع و مساعدت در بهبود وضعیت محل، صورتجلسه‌ای در تاریخ یکم مردادماه سال جاری تنظیم و تقسیم وظیفه انجام شد.

در ادامه و به منظور پیگیری مصوبات قبلی در تاریخ چهاردهم شهریورماه ۹۷ جلسه‌ای با محوریت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با حضور «علیرضا نصراصفهانی» و «امیر احمد زندآور» از اعضای شورای اسلامی شهر، نماینده اداره راهداری استان اصفهان، معاون عمران شهری شهرداری اصفهان، مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان، مدیرعامل سازمان طراحی و فنی مهندسی شهرداری اصفهان و مدیر مهندسی ترافیک معاونت حمل و نقل وترافیک شهرداری اصفهان برگزار شد.

در این جلسه با توجه به طرح ایمنی تهیه شده توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، قرار شد در یک برنامه کوتاه مدت، حداکثر تا یک هفته آینده نقشه‌های اجرایی ورودی اندوان به صورت ویژه و محدود توسط سازمان طراحی و فنی مهندسی شهرداری با هماهنگی حوزه حمل و نقل آماده و پس از تصویب در کمیسیون بررسی و تصویب طرح‌ها با هماهنگی اداره راه و شهرسازی، اداره راهداری و پلیس راهور توسط شهرداری منطقه در محل اجرا شود.

همچنین در یک برنامه بلند مدت برای رفع مشکلات جاده خاتون‌آبادی، طرح جامع‌تری با محوریت سازمان طراحی و فنی مهندسی شهرداری و با هماهنگی اداره راه و شهرسازی، اداره راهداری و پلیس راهور تهیه شده تا با مسئولیت و کمک این دو اداره مراحل تصویب را بگذراند و پس از تصویب چون مسیر مورد نظر در خارج از محدوده شهرداری قرار دارد، عملیات زیرسازی و آسفالت توسط ادارات راه و شهرسازی و راهداری اجرا شود و به عنوان کمک در رفع مشکل موجود، شهرداری عملیات جدول‌گذاری آن را انجام دهد.

کد خبر 352916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.