همگرایی و نگاه فراجناحی تنها راه عبور از مشکلات در لنجان

لنجان-فرماندار شهرستان لنجان گفت:هزینه فراجناحی عمل کردن در شهرستان لنجان را بنده پرداخت کرده ام چراکه برخی از جناح ها سبک مدیریت فرا جناحی را نمی توانند بپذیرند اما مهم برای ما در شهرستان لنجان مرتفع شدن مشکلات مردم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، مهدی صفرخانلو در آیین کلنگ زنی و بهره بردای از پروژه های عمرانی شهرداری باغبادران اظهار کرد: حلقه مفقوده ای که امروز در حوزه مدیریت کشور وجود دارد، فرهنگ ایثار و شهادت است چراکه اگر این فرهنگ ناب در کشور ترویج پیدا کند قطعا در تمامی حوزه ها مشکلات موجود برطرف خواهد شد.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی یکی از شهدایی که خدمات بسیاری را در عین گمنامی ارایه کرد سردار هور شهید علی هاشمی بود و از این شهید والا مقام چنین نقل است که در جمع همرزمان خود گفته بود: «ما این لباس سبز را برای پایبندی انقلاب پوشیده ایم و باید با خونمان سرخ شود«.

فرماندار شهرستان لنجان ساخت نخستین پل شناور را افتخاری برای مهندسی رزمی دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: نخستین پل شناور جنگی در ایران و حتی دنیا در عملیات خیبر ساخته شد و این مهم نمونه یک کار جهادی و مشترک بود، این پل در شرایطی بسیار سخت به گونه ای ساخته شده بود که حتی خودروهای جنگی با وزن بسیار زیاد نیز از روی این پل عبور می‌کرد.

وی ادامه داد: ثمره زحمت این دلیرمردان امروز باعث شد بتوانیم پیروز میدان نبرد حق علیه باطل باشیم نبردی با دستان خالی و در اوج تحریم های ظالمانه، اما با روحیه ایثار و شهادت، پیروی از ولایت فقیه و تکیه بر توان داخلی  رزمندگان اسلام تمامی سختی ها را تحمل کرده و در نهایت به پیروزی دست پیدا کنیم و حتی یک وجب از خاک این مملکت به دست دشمن نیفتد.

صفرخانلو اضافه کرد: اگر امروز در حوزه اقتصاد، فرهنگ، سیاسی و اجتماعی و فرهنگ ایثار و شهادت ترویج پیدا کند قطعا موفقیت های بزرگی به دست خواهد آمد و بسیاری از مشکلات بزرگ کشور برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدیران شهرستان لنجان نباید درگیر مسایل جناحی شوند، عنوان کرد: مردم از مسئولان کار می‌خواهند نه سیاسی‌کاری و امروز که حدود ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی گذشته، شاهد هستیم مردم از بحث‌های جناحی عبور کرده‌اند و از مسئولان تنها توقع انجام کار دارند و نباید فراموش کرد عملکرد مسئولان پای نظام نوشته می‌شود بر همین اساس باید تنها به خدمت صادقانه به مردم فکر کرد.

فرماندار شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: امروز به دلیل برخورد سیاسی برخی از مدیران بیش از ۶۰ پروژه مهم و تاثیرگذار در شهرستان لنجان به صورت نیمه تمام باقی مانده و برهمین اساس مجبور به جابجایی برخی از آنها شدیم، ادارت و نهادهای مختلف باید با روحیه جهادی کار کنند تا مشکلات مردم شهرستان لنجان مرتفع شود و به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست مسئولان این شهرستان مسایل و مشکلات را به شوخی بگیرند.

وی افزود: هزینه فراجناحی عمل کردن در شهرستان لنجان را بنده پرداخت کرده ام چراکه برخی از جناح ها سبک مدیریت فرا جناحی را نمی توانند بپذیرند، اما مهم ترین مسئله در شهرستان لنجان مرتفع شدن مشکلات مردم است، هیچگاه اجازه نخواهیم داد برخوردهای سیاسی و جناحی در اجرای پروژه ای تاثیر بگذارد.

صفرخانلو با بیان اینکه نخستین مطالبه مردم شهرستان لنجان اشتغال جوانان است، تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در مدت گذشته بخش قابل توجهی از پروژه های نیمه تمام مجددا آغاز شده و قطعا در ماه های آینده نیز شاهد انجام اقدامات بزرگی در شهرستان لنجان خواهیم بود که نقش مهمی در ایجاد اشتغال خواهند داشت.

وی با اشاره به نگاه ویژه فرمانداری شهرستان لنجان در خصوص رفع مشکلات کهنه شهر باغبادران گفت: بخش باغبهادران می تواند در حوزه گردشگری به یکی از نقاط درخشان کشور تبدیل شود چراکه شهرها و روستاهای بخش باغبهادران از پتانسیل و ظرفیت بالایی برخوردار است و می توان با ارایه داشته های این بخش این منطقه زیبا و ساحلی را در بازارهای گردشگری خارجی نیز مطرح کرد.

فرماندار شهرستان لنجان یادآور شد: در حوزه انتقال آب شرب از تصفیه خانه به شهر باغبادران تا پایان امسال این پروژه به بهره برداری خواهد رسید و تکمیل شبکه فاضلاب شهری نیز در کمتر از ۱۰ ماه این پروژه به اتمام و بهره برداری برسد.

وی عنوان کرد: با توجه به تعدد روستاها در بخش باغبادران اداره جهاد کشاورزی باید بیش از پیش در این منطقه فعالیت داشته باشد و قطعا پیگیری خواهیم کرد این مهم با سرعت هرچه بیشتر در این منطقه اجرایی شود.

کد خبر 352826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.