سالن محیط بان اصفهان راه‌اندازی شد

سالن محیط بان حفاظت محیط زیست استان اصفهان به منظور توسعه ارتباطات با سمن‌های محیط زیستی در این استان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی مقدسی زاده، معاون عمرانی استاندار اصفهان در آئین افتتاح سالن محیط بان حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به اهمیت سازمانی و ماهیتی حفاظت محیط زیست اظهار کرد: این سازمان در زندگی نسل فعلی و نسل آینده تاثیر بسزایی دارد و همه بخش های این سازمان به ویژه محیط بانی دارای سختی های زیادی است.

وی با تاکید بر اینکه امروز عصر حاکمیت و مدیریت نرم افزارهاست، اضافه کرد: بیش از چهار دهه است که دنیا عصر تکنولوژی، سرعت و اطلاعات را سپری می‌کند و ما نباید از این فناوری عقب بمانیم.

معاون عمران استاندار اصفهان با بیان اینکه در سال‌های اخیر کارآفرینی نرم‌افزارها در کشور در حال توسعه است، گفت: باید این واقعیت را دریابیم و متناسب با  آنچه در دنیا تجریه می شود و در نوع روش‌هایمان تاثیرگذار است، کشور را اداره کنیم.

وی با تاکید بر اینکه به روز رسانی اطلاعات و تجهیزات در همه دستگاه‌های اجرایی کشور امری ضروری است، اضافه کرد: سخت افزارها هزینه‌ها را بالا می برد اما روش‌های نرم افزاری در کاهش هزینه‌ها و پیشبرد علمی کارها تاثیر بسزایی دارد.

مقدسی‌زاده با تاکید بر اینکه بزرگ بودن و تعداد بالای کارمندان دستگاه‌های دولتی دلیل موفقیت این نهاد نیست، ادامه داد: میزان مشارکت سازمان‌های مردم نهاد از شاخص‌های دستگاه‌های موفق است و این امر در سازمان‌هایی مانند محیط زیست امری ضروری است.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی سالن محیط بان می تواند محلی برای تجمع و گردهمایی بیشتر تشکل‌های محیط زیستی باشد، اضافه کرد: توسعه ارتباط ادارات استان اصفهان با سمن‌ها می‌تواند الگویی برای دیگر استان‌ها باشد.

همچنین سید رحمان دانیالی، مدیرکل محیط زیست استان اصفهان نیز در این مراسم به ارتباط سازنده اداره کل حفاظت محیط زیست استان با سمن‌های محیط زیستی اشاره کرد و گفت: سمن‌ها در اصفهان بازوی اصلی محیط زیست هستند و سعی داریم شرایط را برای همکاری بیشتر با آنها فراهم سازیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از چهار محیط بان نمونه، 10 محیط بان شاخص، 13 کارمند شاخص و هفت برگزیده  مسابقه عکس با موضوع مناطق محیط زیست استان اصفهان تجلیل شد.

کد خبر 352638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.