ایجاد شهری زیبا و مدرن رسالت اصلی مدیریت شهری است

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: اجرای پروژه های عمرانی به منظور توسعه زیرساخت‌های شهری با محوریت ارتقاء سطح کیفی آن، همچنین ایجاد بسترهای مناسب توسعه‌ای در سطح منطقه از مؤلفه‌های ایجاد شهری زیبا و مدرن و رسالت اصلی مدیریت شهری است.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: تامین رفاه و آسایش شهروندان جزء ضروری‌ترین اهداف شهرداری است، از این رو تلاش مجموعه شهرداری بهره برداری از پروژه های در حال اجرا طبق برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به پروژه بزرگ تجاری اداری و پارکینگ خان گفت: این پروژه در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع و زیر بناء حدود ۲۲ هزار مترمربع تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان احداث پل بتنی بر روی کانال مقداد اول را از دیگر پروژه‌های این منطقه عنوان و خاطرنشان کرد: این پروژه به مساحت ۱۵۰ مترمربع تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت داشته و برای اجرای آن اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه پیاده روسازی خیابان جی غربی به مساحت ۴۴۰۰ مترمربع تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت داشته است، گفت: این پروژه که با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال در حال احداث است تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: ساماندهی خیابان رضوی به طول ۱۲۰۰ متر با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال در حال اجرا است و تاکنون ۲۵ درصد پیشرفت داشته است.

کد خبر 352583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.