تدوین سند جامع گردشگری کلانشهر اصفهان تصویب شد

سند جامع گردشگری کلانشهر اصفهان با رای اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان تدوین می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طرح پیشنهادی ۱۰نفر اعضای شورای شهر اصفهان با موضوع " الزام به تهیه  برنامه‌های عملیاتی سالن گردشگری شهر اصفهان" ضمن اعلام نظریات کمیسیون‌های شهرسازی، معماری و عمران و بهداشت، سلامت و خدمات شهری در چهل و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

کورش محمدی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برنامه عملیاتی و اجرایی برای سند موجود گردشگری شهرداری اصفهان تدوین شود ، اظهار کرد: در کنار اجرایی شدن  این سند همزمان سند جامع گردشگری نیز تدوین شود.

نصیر ملت، رییس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه سند جامع گردشگری از سند بازاریابی در شهرداری اصفهان تفکیک می‌شود، اضافه کرد: سند جامع گردشگری کلان شهر اصفهان در چشم انداز ۱۴۰۴ آماده شده که در حوزه اجرا بر اساس آن عمل شود و در آینده به مرور تکالیف شهرداری نیز در این سند اصلاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرداری در اصلاح بودجه ۹۷ در حوزه گردشگری اعتبار در نظر گرفته شده را اعلام کند، افزود: با تصویب این بودجهن به راحتی می توان سند جامع گردشگری شهر اصفهان را تا سال ۹۸ آماده کرد.

فتح الله‌ معین، رییس شورای اسلامی شهر اصفهان  نیز در این باره با بیان اینکه در دوره چهارم شورای اسلامی شورای تشکیل سازمان خدمات گردشگری مطرح و مورد مخالفت وزارت کشور قرار گرفت، اضافه کرد: دلیل عمده مخالفت وجود سازمان "گردشگری  و ایران گردی و جهان گردی" بود که با امکانات و بودجه دولتی  اداره می‌شد.

مهدی مزروعی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز به لزوم تخصیص اعتبار پنج میلیارد تومانی در بودجه سال ۹۷ برای حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: در این راستا شهرداری برنامه‌ای را در خصوص عملکرد و تخصیص اعتبارات به شورای شهر ارایه دهد.

طرح پیشنهادی " الزام به تهیه  برنامه‌های عملیاتی سالن گردشگری شهر اصفهان" با ۱۱ رای اعضای شورای شهر اصفهان به تصویب رسید.

کد خبر 352431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.