تیم داری نامی نو در سوپرلیگ بانوان

رییس هیئت بسکتبال استان اصفهان گفت: با باشگاه نامی نو که حضور مثبتی در رده های پایه بسکتبال داشت رایزنی هایی انجام شد تا تیم بانوان نامی نو در سوپر لیگ امسال حضور داشته باشد و این مسئله پس از مطرح شدن در هیئت مدیره این باشگاه، به قطعیت رسید.

جواد داوری در گفتگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص حضور تیم بانوان اصفهان در مسابقات سوپر لیگ باشگاه های کشور اظهار کرد: هیئت بسکتبال در سال های گذشته در مسابقات سوپر لیگ بانوان تیم داری می کرد اما در این فصل این امکان برای ما وجود نداشت و به دنبال اسپانسر برای حضور بانوان در سوپر لیگ بودیم. از همین رو با باشگاه نامی نو که حضور مثبتی در رده های پایه بسکتبال داشت رایزنی هایی انجام شد تا تیم بانوان نامی نو در سوپر لیگ امسال حضور داشته باشد و این مسئله پس از مطرح شدن در هیئت مدیره این باشگاه، به قطعیت رسید.

وی ادامه داد: در سال جاری تیم های بسکتبال اصفهان در همه رده های سنی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند و تقریبا در همه رده ها موفق به کسل مقام شده ایم. حالا تلاش می کنیم که روز به روز وضعیت ما بهتر شود و بتوانیم مقام های بهتری کسب کنیم. ضمن اینکه از عصر امروز - دوشنبه ۱۲ شهریور ماه - میزبان مسابقات مینی بسکتبال قهرمانی کشور در خانه بسکتبال اصفهان هستیم.

رئیس هیئت بسکتبال اصفهان، خاطرنشان کرد: در بحث آموزش و استعدادیابی، همه رشته های ورزشی در ایران ضعیف هستند. مثلا بسیاری از ورزشکاران به رشته هایی که استعدادی در آن ندارند وارد می شوند و این اتفاق باید از طریق فدراسیون ها ساماندهی و پیگیری شود. اما در بحث آموزش در حال تلاش هستیم که کارگاه های ۳۰ ساعته ای را برگزار کنیم و مربیان فعال استان می بایست برای ادامه فعالیت در این کلاس ها حضور داشته باشند چرا که با دریافت مدرک این کلاس ها می توانند در مسابقات استان شرکت کنند.

داوری افزود: اگر بازی ایران و چین در بازی های آسیایی جاکارتا را ببینید، متوجه می شویم که تیم چین از لحاظ فیزیکی و سنی شرایط بسیار بهتری نسبت به تیم ایران داشت و این مسئله، نشان از ضعف در برنامه ریزی و استعدادیابی ما دارد.

رییس هیئت بسکتبال استان اصفهان تصریح کرد: جشنواره میکرو بسکتبال، امسال در روزهای پنجشنبه و جمعه - ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه - در سالن ۱۷ شهریور برای دختران و پسران برگزار می شود و امیدوارم که از دل این جشنواره استعدادهای خوبی بدست آوریم.

وی اضافه کرد: طبق هماهنگی با بازرسی هیئت و طبق دستورالعمل فدراسیون، تلاش های بیشتری برای بهتر شدن شرایط مدارس بسکتبال کرده ایم و نظارت قوی تری بر عملکرد مدارس بسکتبال خواهیم داشت.

کد خبر 352375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.