اعضای شرکت تعاونی کارکنان شهرداری به ۵ هزار نفر رسید

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شرکت تعاونی مصرف کارکنان شهرداری اصفهان فعالیت خود را با ۲۷۰ نفر عضو آغاز کرد و امروز این تعداد به بیش از پنج هزار نفر رافزایش یافته که حکایت از موفقیت تعاونی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه جشنواره خانواده بزرگ شهرداری اصفهان که با عنوان "ایجاد اشتغال، سپاس از همکاران" برگزار شد، با اشاره به آیه «تَعاوَنوا عَلَی البِرِّ وَالتَّقوی وَلا تَعاوَنوا عَلی الإِثمِ وَالعُدوانِ» اظهارکرد: خداوند در این آیه شریفه توصیه کرده اگر می‌خواهید با یکدیگر تعاون و مشارکت داشته باشید باید این همراهی، مشارکت و تعاون در انجام کارهای خوب باشد، اما مواظب باشید در گناه با هم تعاون و مشارکت نکنید.

وی در خصوص فعالیت شرکت تعاونی مصرف کارمندان شهرداری اصفهان تصریح کرد: شرکت تعاونی مصرف کارمندان شهرداری اصفهان فعالیت خود را با ۲۷۰ نفر عضو آغاز کرد و امروز این تعداد به بیش از پنج هزار نفر رافزایش یافته که حکایت از موفقیت تعاونی دارد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به راه اندازی ۱۵ فروشگاه کوثر در ۱۵ منطقه شهرداری اصفهان گفت: فعالیت فروشگاه های زنجیره‌ای در هر کوی و برزن می‌تواند  فعالیت شرکت تعاونی مصرف کارمندان شهرداری اصفهان را تحت الشعاع قرار دهد.

وی تاکید کرد: امروز پویایی و ادامه حیات شرکت تعاونی مصرف کارمندان شهرداری اصفهان به همکاری، ارتباط و اعتماد اعضای تعاونی همچنین به اقدامات جدید و بدیع باز می گردد.

نصر اصفهانی ادامه داد: کسانی که تولیت شرکت تعاونی مصرف کارمندان شهرداری اصفهان را عهده دار هستند برای جلب رضایت اعضا از هیچ تلاشی فروگذار نیستند زیرا رضایت مندی اعضا منجر به ایجاد انگیزه برای آنها و افزایش اعتماد در میان کارمندان شهرداری خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد در دوره پنجم شورای شهرزمینه ای فراهم شود تا با عبور از موانع و مشکلات اقتصادی و خروج از دوران خشکسالی بتوانیم بیش از گذشته در خدمت کارکنان نجیب و شریف شهرداری اصفهان و خانواده آنها باشیم.

کد خبر 352181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.