ایجاد رقابت سالم در تعاونی مصرف کارمندان شهرداری اصفهان

مدیرعامل شرکت تعاونی مصرف کارمندان شهرداری اصفهان گفت: این شرکت با تنوع محصولات و قیمت مناسب در ارایه محصولات، رقابتی سالم با سایر فروشگاه‌های سطح شهر را ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید خاکی شامگاه - جمعه ۹ شهریورماه ۹۷- در مراسم اختتامیه جشنواره خانواده بزرگ شهرداری اصفهان که با عنوان «ایجاد اشتغال، سپاس از همکاران» برگزار شده بود، اظهارکرد: در طول مدت برگزاری این جشنواره که از اسفندماه ۹۶ تا پایان مردادماه ۹۷ بود، هر کدام از خریداران شرکت تعاونی مصرف کارمندان شهرداری اصفهان با خرید۵۰ هزار تومان کالا یک امتیاز شرکت در قرعه‌کشی را به دست آوردند.

وی به جوایز در نظر گرفته شده برای شرکت‌کنندگان در جشنواره خانواده بزرگ شهرداری اصفهان اشاره کرد و افزود: در این جشنواره یک دستگاه خوروی سواری پراید به قید قرعه به یک نفر از اعضاء که حداقل۳۰ میلیون ریال کالای مصرفی غیر از لوازم خانگی از تعاونی مصرف کارمندان شهرداری خرید کرده بود، اهداء شد.

مدیرعامل شرکت تعاونی مصرف کارمندان شهرداری اصفهان ۲۰ بن خرید پنج میلیون ریالی، ۵۰ بن خرید ۲۰ میلیون ریالی و ۲۰ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به مبلغ ۵۰ میلیون ریال را از دیگر جوایز در نظر گرفته شده برای اعضای این تعاونی برشمرد و تصریح کرد: تعداد ۲۰ بن خرید پنج میلیون ریالی نیز ویژه مشتریان آزاد شرکت تعاونی مصرف کارمندان شهرداری اصفهان در نظر گرفته شده که به قید قرعه به برندگان اهداء شد.

وی گفت: درصدد هستیم تا با تغییر رویکرد و فضای فروشگاه، کیفیت کالاها را ارتقاء داده و رقابتی سالم با سایر فروشگاه‌های سطح شهر ایجاد کنیم.

کد خبر 352159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.