طراحی نشان ایستگاه‌های مترو در کمیته هنر سازمان قطارشهری اصفهان

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان بر ضرورت تبدیل ایستگاه‌های مترو به پایگاه‌های فرهنگی و هنری تأکید کرد و گفت: ظرفیت‌های قابل‌ توجهی به منظور فعالیت‌های فرهنگی در ایستگاه‌های مترو طراحی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا بنکدار صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه کمیته هنر سازمان قطارشهری اصفهان که در ایستگاه انقلاب برگزار شد، با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای تکمیل نهایی خط یک مترو اصفهان، اظهارکرد: درصدد رفع مشکلات مالی خط یک مترو اصفهان هستیم تا مردم بتوانند استفاده بهتری از این وسیله حمل و نقل پاک ببرند.

وی ادامه داد: در حال حاضر فعالیت‌های عمرانی خط دوم متروی اصفهان در حال انجام است و تلاش می‌کنیم که تجربیات خط یک را در ساخت خط دوم استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان درباره روند فعالیت‌های فرهنگی و هنری مترو این شهر گفت: یکی از نکات مهم درباره تکمیل نهایی خط یک مترو، استفاده از فضاهای هنری به منظور اجرای رویدادهای فرهنگی و هنری به شمار می‌رود به همین منظور طراحی نشان ایستگاه‌های مترو در کمیته هنر سازمان قطارشهری اصفهان در حال انجام است.

بنکدار تصریح کرد: درحال حاضر فضاهای قابل توجهی در ایستگاه‌های مترو به منظور رویدادهای فرهنگی و هنری تعبیه شده است در این راستا با حوزه بهره‌بردار مترو هماهنگی‌های لازم انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: مترو به عنوان یک ظرفیت مهم باید مورد استفاده اقشار مختلف قرار گیرد و توجه به مباحث فرهنگی و هنری در ایستگاه‌ها کمک شایانی به این موضوع می‌کند.

کد خبر 351965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.