ارایه بیش از ۲ هزار مشاوره به شهروندان از طریق ۱۳۷

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۱۳۲ مورد مشاوره از جمله اطلاعاتی در مورد اماکن تفریحی، شماره تلفن شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه و کلیاتی از بسته تشویقی ساخت و ساز به شهروندان ارایه کردند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، پنج هزار و ۷۵۷مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از مجموع تماس‌های واصل شده دو هزار و ۹۷۸ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۹ درصد، ۶۳۲ تماس معاونت عمران معادل هفت درصد و ۸۸مورد نیز ترافیکی شامل دو درصد از مجموع کل پیام‌ها است.

این گزارش حاکی است از مجموع تماس‌های شهروندان ۷۴۵مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز، مزاحمت سگ های ولگرد و آلودگی صوتی ناشی از ساختمان سازی بدون مجوز به صورت ویژه و فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، چهار هزار و ۷۸۵ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۱۳۲ مورد مشاوره از جمله اطلاعاتی در مورد اماکن تفریحی، شماره تلفن شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه و کلیاتی از بسته تشویقی ساخت و ساز به شهروندان ارایه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 351956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.