مدال آوران لنجانی حمایت می شوند

لنجان-فرماندار شهرستان لنجان گفت: قهرمانان و مدال آوران این شهرستان سرمایه های ارزنده برای ورزش استان، کشور و ایران اسلامی هستند، حمایت از آنها را وظیفه خود می دانیم تا در حد توان برای رفع مشکلات آنان قدم خواهیم برداشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، مهدی صفرخانلو در نشست با مدال آور بازی های آسیایی در جاکارتا اظهار کرد: آن گونه که کارشناسان و مربیان مرجان سلحشوری گزارشاتی را از حضور این قهرمان لنجان در آوردگاه های مختلف ارایه گزارش کردند این بانوی جوان توانسته بسیار زود پله‌های ترقی را سپری کند.

وی افزود: مرجان سلحشوری از ۱۰ سالگی به ورزش تکواندو علاقه مند شده او با انتخاب ورزش قهرمانی با نوجوانی خداحافظی کرده و حدود هفت سال است که این مسیر سخت و دشوار را با کسب ۱۵ مدال بین المللی برای خود در تکواندو صاحب اسم و رسم شده است.

فرماندار شهرستان لنجان بانوان ورزشکار محجبه را الگوهای فرهنگی دانست و تصریح کرد: دشمنان همواره در تلاش بوده اند حجاب را مانع بزرگی بر سر راه موفقیت زنان جلوه دهند درحالی که شاهد هستیم ورزشکاران ایرانی همچون مرجان سلحشوری نشان داده‌اند که با حجاب می توان ورزش کرد و در مسابقات جهانی، آسیایی و...موفق بود،البته  زنان ورزشکار با حجاب خود مبلغ دین اسلام هستند.

وی با بیان اینکه حجاب مانعی در ورزش نیست، ادامه داد: دختران ایران زمین با رعایت حجاب اسلامی خود با افتخار بر سکوهای جهانی مقتدرانه ایستاده اند.

صفرخانلو با بیان اینکه حمایت از قهرمانان ملی و نام آوران شهرستان لنجان را وظیفه خود می دانیم، عنوان کرد: قهرمانان و مدال آوران شهرستان لنجان سرمایه های ارزنده برای ورزش استان، کشور و ایران اسلامی هستند که حمایت از آنها را وظیفه خود می دانیم و در حد توان برای رفع مشکلات این افتخار آفرینان گام برمی داریم.

کد خبر 351936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.