فراخوان مسابقه عکاسی  سی و یکمین جشنواره فیلم های  کودکان و نوجوانان

فراخوان مسابقه عکاسی سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به‌عنوان بخشی از برنامه‌های جنبی این جشنواره از سوی فرهنگسرای تخصصی رسانه وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری منتشر شد.

فاطمه شفیعی ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ایمنا گفت: پوستر فراخوان این مسابقه عکاسی پنجم شهریور ماه با حضور خبرنگاران کودک و نوجوان سی و یکمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان و هم‌چنین جمعی از عکاسان خبری ساعت ۹:۳۰ در محل دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان آمادگاه رونمایی می شود.

مدیر فرهنگسرای رسانه افزود: برای شرکت در این مسابۀ عکاسی هر عکاس تا۲۰ شهریورماه مهلت دارد تا۱۰ قطعه عکس در ابعاد ۱۰۰۰.۱۵۰۰ پیکسل به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

وی با بیان اینکه هرنوع تغییر در ظاهر عکس ها فقط در حد تنظیم نور مجاز است، گفت: این مسابقه در دو بخش عکاسان خبری و عکاسان آزاد برگزار می شود که  به برگزیدگان هر دو بخش  جوایزی اهدا می شود؛ ضمن اینکه عکس های برگزیده در اختیار فرهنگسرای تخصصی رسانه قرار می گیرد و در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم  قرار  می گیرد.

به گزارش ایمنا،علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به نشانی ایمیل resaneh۹۷@gmail.com ارسال و یا به صورت حضوری به فرهنگسرای تخصصی رسانه، واقع در مجتمع فرهنگی مطبوعاتی  مراجعه  کنند.

هم‌چنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به فرهنگسرای تخصصی رسانه، واقع در مجتمع مطبوعاتی اصفهان مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۵۵۴۴۰۹۶ تماس بگیرند.

کد خبر 351755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.