به گزارش خبرنگار ایمنا، طرح پیشنهادی هشت نفر از اعضای شورای شهر اصفهان با موضوع تمرکز تصمیمگیری پیرامون تبلیغات محیطی و شهری در اصفهان ضمن اعلام نظریات کمیسیونهای امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و شهرسازی، معماری و عمران نیز در چهل و ششمین جلسه علنی این شورا بررسی شد.
بر اساس نظر کمیسیون فرهنگی شورای شهر راهاندازی "کارگروه تبلیغات محیطی و شهری" توسط شهرداری در بازه زمانی ۱۵ روزه با محوریت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، سازمان سرمایهگذاری و مشارکتها و سازمان زیباسازی در دستور کار قرار گرفت.
همچنین شهرداری باید ظرف ۱۵ روز متولی اصلی تبلیغات شهری و محیطی در شهرداری را مشخص کند و در بازه زمانی سه ماهه نیز اطلاعات حوزه تبلیغات را جمعآوری و بانک اطلاعاتی در خصوص شناسایی و بارکددار کردن همه تابلوهای تبلیغاتی سطح شهراقدام و گزارشی را در این خصوص به شورای شهر ارایه کند.
در نهایت طرح پیشنهادی ساماندهی تبلیغات محیطی و شهری اصفهان با ۱۰ رای موافق، دو رای مخالف و یک رای ممتنع به تصویب رسید.
همچنین در ادامه این جلسه لوایح تفریغ بودجه سال ۹۶ سازمانهای مدیریت پسماند و حمل و نقل و بار شهرداری اصفهان بررسی و با حداکثر آرا تصویب شد، ضمن اینکه لایحه تفریغ بودجه سال ۹۶ سازمان پایانههای شهرداری اصفهان برای بررسی بیشتر به کمیسیون حمل و نقل و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان بازگشت داده شد.
نظر شما